tonym Geplaatst Februari 10, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/18 Status: Offline Actief: Februari 22, 2018 Delen Geplaatst Februari 10, 2018 mijn tv box heeft problemen met sportdevil wanneer ik de sportkanalen wil gebruiken sport live sport live tv enz geeft hij alleen maar aan no stream available of no stream. en dat bij alle voetbal kanalen van sportdevil. Voorheen nooit gehad zo van de ene dag op de ander RTMP is ingeschakeld weet iemand wat te doen ik kan geen voetbal meer kijken. graag uw oplossingen of advies gr tonym Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Moderators William1 Geplaatst Februari 11, 2018 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8, 2024 Leeftijd: 43 Moderators Delen Geplaatst Februari 11, 2018 Wat voor tv box heb je? Probeer anders een herinstallatie: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
tonym Geplaatst Februari 11, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/18 Status: Offline Actief: Februari 22, 2018 Auteur Delen Geplaatst Februari 11, 2018 ik heb al een paar keer opnieuw geinstalleerd het is een NEXBOX A95X DANK JE VOOR JE REAKTIE TONYM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
tonym Geplaatst Februari 11, 2018 Bijdragen: 5 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/10/18 Status: Offline Actief: Februari 22, 2018 Auteur Delen Geplaatst Februari 11, 2018 helaas na op nieuw installeren sportdevil geeft hij het volgende aan ERROR RUNNING SPORTDEVIL hIJ DOET HET OP GEEN ENKELE MANIER ik ben niet zo n digi kenner en ik weet ook niet hoe ik fox sport moet installeren op de NEXBOX A95X GRAAG SUGGESTIES GROETEN TONYM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 5
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.