Spring naar bijdragen

Private internet acces geen verbinding


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik tot nu toe geen verbinding met PIA.

heb overal hulp gevraagd maar snap er niet veel van.

help aub

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Maar wat lukt er niet? Wordt de applicatie wel gestart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  3050
  • Waardering:   1336
  • Prestatiepunten:  4983
  • Dagen gewonnen:  185
  • Lid sinds:  03/17/17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Geen verbinding met PIA. Hoe bedoel je dat, inderdaad. Staan er vinkjes bij 'Start application at login' en 'Auto-connect on launch' ?

Kijk voor de zekerheid ook je beveiligingssoftware even na (firewall en antivirus) die kunnen soms ook roet in het eten gooien.

bewerkt door Monkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1.3k
  • 3.1k
  • 185

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

geen verbinding met elke server die er is.

heb als eerst een geel poppetje daarna een rode.

rode houdt in dat er geen verbinding is ( de verbinding is verbroken) dat wordt aan gegeven.

heb weer bij "alleen retail" een waarschuwing gehad ivm het niet uploaden van bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  3050
  • Waardering:   1336
  • Prestatiepunten:  4983
  • Dagen gewonnen:  185
  • Lid sinds:  03/17/17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Wat vreemd dat je geen verbinding kunt maken. Probeer onderstaande eens.

Why is the VPN connection not working or slow with the PIA App?

Windows/Mac OS/Linux:

  • 1. Right-click on our icon in the System Tray or Menu Bar (Mac OS can also use regular click)
  • 2. Disconnect from the VPN, if connected
  • 3. Right click the icon for the VPN again, and click on Settings
  • 4. Click on the Advanced button
  • 5. Set the Connection type to UDP
  • 6. Change the remote port to 1194, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 8080, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 9201, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 6.3 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 53, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 7. If those changes do not help, please go back to the Advanced Settings
  • 8. Disconnect from the VPN, and change set the Connection type to TCP
  • 9. Change the remote port to Auto, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10. Change the remote port to 443, click Save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.1 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 110, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 10.2 If so, disconnect from the VPN, change the remote port to 80, save, and reconnect. See if the issue persists.
  • 11. If you have been unable to connect this far, enter the number 53 in the Local Port box, and then try each of the settings above again
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1.3k
  • 3.1k
  • 185

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

goedemiddag

heb gedaan war je heb voor geschreven, maar heb geen verbinding kunnen maken.

vind het jammer dat het niet lukt.

ik gebruik zelf windows 10.Maar wa zijn de instellingen van firewall?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jullie zou het niet geloven,maar heb ineens verbinding met pia in toronto.

hoe kan dit?heb geen portnummer veranderd.

ik gebruik utorrent en zelf daar heb ik een groen vinkje.

heel vreemd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236
  • Moderators

  • Bijdragen:  2641
  • Waardering:   607
  • Prestatiepunten:  2561
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  08/22/16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43
  • Was actief op:  Windows

Vreemd, maar alles werkt nu wel weer? De VPN is actief en downloaden werkt naar wens? Dat zou natuurlijk wel zo moeten zijn. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 607
  • 2.6k
  • 38

  • Bijdragen:  3050
  • Waardering:   1336
  • Prestatiepunten:  4983
  • Dagen gewonnen:  185
  • Lid sinds:  03/17/17
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Macintosh

Het blijft inderdaad erg vreemd. Zeker omdat je met geen enkele server verbinding kon maken. Dat een server een keer overbelast is, snap ik nog. Maar allemaal tegelijk :P

Maar mooi dat het nu werkt zoals het moet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1.3k
  • 3.1k
  • 185

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

bedankt voor jullie hulp.

wat ik nog wil vragen is, elke keer is er een andere poortnummer moet ik deze iedere veranderen bij instellingen utorrent?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236

  • Bijdragen:  236
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

kan iemand bij uitleggen waarom er bij mij niet wordt geupload?

ik heb dus verbinding met pia en maak gebruik van utorrent 1.6

het downloaden is op en af is dus nooit een gelijke download.

 

mvg bavaria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 236
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Kan je eens qbittorrent gebruiken? Doe torrent client is veel stabieler en betrouwbaarder. Dan zal het waarschijnlijk beter gaan.

https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/downloaden-met-qbittorrent-en-gebruik-maken-van-de-interne-torrent-zoekmachine-r26/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 2 maanden later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  04/11/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb PIA vpn.

Werkt wel, maar sinds hun update krijg ik geen poortnummer meer te zien in optie Nederland. Voorheen kreeg ik dat wel.

Het werkt wel in landen zoals o.a. Frankrijk en Duitsland. Maar als ik dan websites via internet open, krijg ik dat ook in die taal.

Heb het poortnummer nodig voor Utorrent en het modem om die poort open te zetten

en gaat nu dus niet meer :-( 

Welke configuratie moet ik doen om een poortnummer te zien te krijgen, naast het ipnummer. Als je over het groene icoontje in taakbalk gaat, zie je dat namelijk.

Het liefst gebruik ik verbinding Nederland, zoals voorheen. Kreeg dan Amsterdam (woon zelf in het zuiden van het land)

 

Wat doe ik verkeerd?

Met vriendelijke groet

Reinademar

bewerkt door reinademar
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  04/11/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

18 uur geleden zei Duken:

Heb je "Request port forwarding" aanstaan in de client? 

Hier staat: https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/#portforward

Enable port forwarding in the application by entering the Advanced area, enabling port forwarding and selecting one of the following gateways:

  • CA Toronto
  • CA Montreal
  • CA Vancouver
  • Switzerland
  • France
  • Germany
  • Czech Republic
  • Spain
  • Romania
  • Israel

Ik zie Nederland er niet tussen staan, ik weet ook niet of deze er tussen stond. Maar Germany lijkt anders een goed alternatief? 

Dank je wel voor je reactie. Ik heb port forwarding aanstaan. Nederland zit er niet tussen en was voorheen wel (voor de update). Als je verbinding wilt kiezen  door met rechtermuis op groene icoontje te gaan staan, zit er Nederland wel bij, maar krijg dan wel een ipadres maar geen poortnummer.

Zojuist Duitsland uitgeprobeerd en krijg dan wel een poortnummer.

Het is er niet beter op geworden dat het niet meer via Nederland kan....

Mvg

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  04/11/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op ‎20‎-‎4‎-‎2018 om 06:29 zei Duken:

Het klopt trouwens dat port forward op de NL server uitstaat.

Dat komt weer terug:

https://www.privateinternetaccess.com/forum/discussion/comment/55144/#Comment_55144

@p6435869, we had to deactivate port forwarding on the Netherlands region due to ongoing network issues. We're planning to get port forwarding working on NL again in the future, but we're not quite there yet.

Hall,o,

Ik heb nu sinds 2 dagen Ziggo, 

Mijn Pia poorten staan als volgt in applicatie van Pia,  UDP - Remote poort 8080 en Local poort 80. Zo stond het bij KPN en werkte,

nu bij Ziggo zie ik geen torrents seeden. Heb ik nu andere remote en local port nodig?

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Pia werkt verder wel alleen wordt er niet geseed...

Graag je hulp

 

Met vriendelijke groet,

Reinademar

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  4260
  • Waardering:   1414
  • Prestatiepunten:  3088
  • Dagen gewonnen:  88
  • Lid sinds:  03/20/17
  • Status:  Offline
  • Actief:  

23 uur geleden zei reinademar:

In mijn modem heb ik de connectiepoort al toegestaan en is open. (Duitsland in dit geval)

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1.4k
  • 4.3k
  • 88

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  04/11/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Duken:

Dat lijkt dat eerder op een software probleem te liggen @reinademar en niet aan je VPN client. Heb je de mogelijkheid om iets te uploaden zonder VPN? Anders even een andere torrentclient proberen. Welke heb je nu? 

Je hebt gelijk Duken. Na veel zoeken en ook in firewall te hebben gekeken, bleek dat Utorrent niet op openbaar was aangevinkt 😞   Nadat ik die aangevinkt had, begon alles goed te lopen. Waarom die niet aangevinkt stond weet ik niet. 

Had net een nieuwe windows installatie gedaan en programma's her geïnstalleerd.

Heel erg bedankt voor je hulp!!

 

Vriendelijke groetjes

Reinademar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • 1

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  258
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  04/11/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

17 uur geleden zei Meh Meh:

Voor de duidelijkheid, wat bedoel je met Duitsland? Gebruik je een Duitse PIA VPN server?

Ik gebruik PIA en kan tot nu toe alleen Duitsland of andere landen gebruiken om een poort te kunnen zien. Nederland werkt nog niet, vandaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 7
  • 1
  • 11 maanden later...

  • Bijdragen:  0
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04/29/19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik had zelfde probleem.

Heb connectie veranderd van UDP naar TCP.

Externe poort naar 443 gezet.

Nu wel connectie (Via Nederland)

bewerkt door usac015
Miste informatie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 0
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05/13/19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25029
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

2 minuten geleden zei NightstalkerP:

Hallo mensen. Ik zie hierboven verschillende vragen staan, dus stel de mijne ook maar even, sorry als dat niet de bedoeling is..

Heb sinds gisteren ook P.I.A. en het loopt als een zonnetje.

Gaat het downloaden met Eweka nu ook automatisch met P.I.A. ?

Mvg Peter

Ja hoor :) als je verbonden bent via PIA wel. Als de cliënt dus aan staat en actief is gaat al het verkeer via de VPN. Dus ook eweka of gewoon internetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  10
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  77
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  05/13/19
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, mooi, bedankt :)

Vroeg het me af omdat we Eweka gebruiken om het niet via de Ziggo te laten lopen.

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 10
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Eater

    Geplaatst

    Met trots kondigen we de lancering aan van versie 9.0.0 van AnyDesk voor Windows. Dit krachtige programma, ontwikkeld door voormalige TeamViewer-medewerkers, stelt gebruikers in staat om op afstand toegang te krijgen tot en controle te krijgen over andere computers. AnyDesk is beschikbaar op diverse platforms, waaronder Windows, Linux, FreeBSD, macOS, Android en iOS, hoewel niet elk platform dezelfde versie heeft. Voor thuisgebruik is de software kosteloos; voor zakelijke doeleinden beginnen de abonnementskosten bij slechts 15 euro per maand, met onbeperkte toegang tot toekomstige updates. De changelog sinds versie 8.1.0 voor Windows omvat een aantal opmerkelijke verbeteringen en nieuwe functies: Nieuwe functies: - AnyDesk Assist (alleen UltimateCloud)**: Technici kunnen nu sessies starten zonder het AnyDesk-ID van de gebruiker, wat de toegang vergemakkelijkt via de snelste ondersteuningsclient (indien ingeschakeld). Deze functie omvat ook tools voor het aanmaken, volgen en beheren van verzoeken. - Gebruikers kunnen nu direct vanuit de client om assistentie vragen bij technici (indien ingeschakeld). - Schermopname**: Een nieuwe functie die het mogelijk maakt om schermactiviteit vast te leggen. - Aangepaste clients**: Het is nu mogelijk om bij te werken naar een aangepaste client van dezelfde versie, maar met een andere configuratie. Bugfixes: - Opgelost: Crashes bij het hernoemen van adressen in het adresboek. - Opgelost: Crashes bij het verwijderen van items uit het adresboek of recente sessies. - Opgelost: Onjuiste bannerberichten die soms verschenen bij gebruik van gratis licenties. - Opgelost: Visuele inconsistenties in de donkere modus. - Opgelost: Ongewenste weergave van het adresboek bij het opstarten in sommige gevallen. - Opgelost: Sporadische uitlogproblemen van een AnyDesk-account. Andere wijzigingen: - Verbeterde gebruikersinterface feedback bij het registreren van licenties via URL's, met een nieuwe stille optie om deze te onderdrukken. - Verbeterde lokalisatie in verschillende talen. Met deze update blijft AnyDesk zich inzetten voor een gebruiksvriendelijke en efficiënte ervaring voor al zijn gebruikers. Upgrade vandaag nog en ontdek de nieuwe mogelijkheden!
  • Recente prestatie

    • DJ Robbie heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...