bambi1515 Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 28, 2017 (bewerkt) Ik download met utorrent 1.8.5. Nooit problemen gehad, maar de laatste tijd kan ik bijna geen verbinding maken met de seeders. Ik dacht dat het een probleem was dat door de windows firewall is veroorzaakt. Bij het checken ervan kreeg ik de melding: Foutbericht '0x80070422' Wat is er eigenlijk aan de hand? Veroorzaakt het foutbericht de lage downloadsnelheid van de Utorrent? Ik gebruik trouwens AVG antivirus. November 28, 2017 bewerkt door bambi1515 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
bambi1515 Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst November 28, 2017 [2017-11-28 02:07:04] Error opening Windows firewall: 0x80070005 Toegang geweigerd. Bovenstaande is het bericht dat ik ik kreeg bij het opstarten van de Utorrent 1.8.5 volgens het logboekje. Mijn portforward is open en groen. Maar ik kan de laatste tijd maar geen verbinding krijgen met de overige leechers en seeders. Als het mij lukt om films te downloaden d.m.v verbinding met de seeders dan gaat het ook wel verrekt snel met de downloadsnelheid. Maar zoals ik al eerder schreef, dan moet ik wel verbinding krijgen met de seeders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2017 Ai, het is een bekend probleem wat vaak speelt als je malware op je computer hebt. Oplossen kan bijvoorbeeld via: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2617842/-0x80070422-error-message-when-you-try-to-enable-windows-firewall Of https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2530126/-0x8007042c-error-message-when-you-try-to-start-windows-firewall Ik ben benieuwd of het lukt. Als u uw computer op virussen en malware onlangs niet hebt gescand, wordt aangeraden dit te doen. De veiligheidsscanner van Microsoft kunt u schadelijke software verwijderen van uw computer. Ga hiervoor als volgt te werk: Ga naar de volgende Microsoft-website: http://www.microsoft.com/security/scanner/en-us/default.aspx Klik op nu downloaden. Volg de instructies op het scherm te downloaden en installeren van de veiligheidsscanner van Microsoft. Wanneer u wordt gevraagd, moet u het bestand opslaan op het bureaublad. Na de installatie verplaatsen naar het bureaublad en dubbelklik op het pictogram Microsoft Safety Scanner . Dit wordt mogelijk weergegeven als msert. Schakel het selectievakje alle voorwaarden van de gebruiksrechtovereenkomst accepteren in en klik vervolgens twee keer op volgende . Zie de afbeelding Snel scannenop en klik vervolgens op volgende. Zie de afbeelding De Veiligheidsscanner van Microsoft scant uw computer en zal alle malware verwijderen. Klik op Starten typ in het vak Zoeken in programma's en bestanden (Windows 7) of in het vak Zoekopdracht starten (Windows Vista) Windows Firewall . Klik op Windows Firewall. Klik in het navigatievenster (linkervenster) van het Configuratiescherm, Windows Firewall in- of uitschakelen. Zie de afbeelding Klik op Windows Firewall inschakelen voor elke netwerklocatie en klik op OK. Zie de afbeelding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2017 Ik voeg dit topic even voor je samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
bambi1515 Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst November 28, 2017 Helaas heeft dit niet geholpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2017 Heb je de andere mogelijkheden uit https://support.microsoft.com/nl-nl/help/2617842/-0x80070422-error-message-when-you-try-to-enable-windows-firewall ook geprobeerd? Anders ga ik even verder zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
bambi1515 Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst November 28, 2017 (bewerkt) Hey Duken, Die heb ik al geprobeerd, maar niets heeft gewerkt. Na de hele dag googelen en youtube videos te hebben gekeken, heb ik eindelijk de oplossing gevonden. Na het downloaden van die windows repair, werd opeens de malware geïdentificeerd door AVG. Voorheeen merkte AVG, Hitman Pro en Malwarebyte de malware die mijn firewall verpestte niet. Na de windows repair scan, werd de schadelijke malware met getal 4... ontdekt door AVG. Ik ben nu blij dat download nu gemiddeld 15-20 mb per sec doorloopt en Ik heb nu toegang tot mijn firewall interface. November 28, 2017 bewerkt door bambi1515 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 28, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 28, 2017 Wat fijn dat je je oplossing nog even deelt en het downloaden weer lukt! Veel plezier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.