Spring naar bijdragen

Spotnet 952 recieveasync foutmelding


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/17/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi, ik ben Stans en al langer bezig met spotnet, gewoon via KPN. Nu ben ik er een stroomstoring uitgeknald, en toen kreeg ik spotnet niet meer aan de gang. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren. Daarna gede-installeerd en een nieuwe versie geïnstalleerd maar niets helpt. Ik werk met windows 10. Ik zag meldingen op internet over iets met .NET maar dat zit er bij mij niet op, althans ik kan het niet vinden

Heeft er iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen.

Alvast bedankt

fout spotnet.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Geplaatste fotos

  • Moderators

  • Bijdragen:  2641
  • Waardering:   607
  • Prestatiepunten:  2561
  • Dagen gewonnen:  38
  • Lid sinds:  08/22/16
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  43
  • Was actief op:  Windows

Foutmelding 952 Spotnet

Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig.

  • Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel.
  • Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’
  • Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’
  • Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd.

In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 607
  • 2.6k
  • 38

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/17/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Deze melding had ik ook zien staan. Ik kan echter die .NET niet vinden in de lijst programma's en onderdelen. Ook niet bij het zoeken.

Als ik deze opnieuw probeer te installeren zegt hij dat er al een versie van .NET framework op staat.

Staat deze op een verscholen plaats? Ik werk met windows10

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Welke versie van Spotnet heb je? 1.8 of 2.x?

Anders even upgraden naar Spotnet 2.0 :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01/17/10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

het heeft even geduurd maar uiteindelijk is het gelukt. Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • 3 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  1
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02/19/21
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Op 10-11-2017 om 11:50 zei William:

Foutmelding 952 Spotnet

Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig.

  • Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel.
  • Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’
  • Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’
  • Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd.

In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier.

succes!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...