lowieke Geplaatst November 10, 2017 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: November 10, 2017 Delen Geplaatst November 10, 2017 Hoi, ik ben Stans en al langer bezig met spotnet, gewoon via KPN. Nu ben ik er een stroomstoring uitgeknald, en toen kreeg ik spotnet niet meer aan de gang. Ik heb geprobeerd opnieuw te installeren. Daarna gede-installeerd en een nieuwe versie geïnstalleerd maar niets helpt. Ik werk met windows 10. Ik zag meldingen op internet over iets met .NET maar dat zit er bij mij niet op, althans ik kan het niet vinden Heeft er iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen. Alvast bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Moderators William1 Geplaatst November 10, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst November 10, 2017 Foutmelding 952 Spotnet Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig. Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel. Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’ Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’ Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd. In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier. succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
lowieke Geplaatst November 10, 2017 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: November 10, 2017 Auteur Delen Geplaatst November 10, 2017 Deze melding had ik ook zien staan. Ik kan echter die .NET niet vinden in de lijst programma's en onderdelen. Ook niet bij het zoeken. Als ik deze opnieuw probeer te installeren zegt hij dat er al een versie van .NET framework op staat. Staat deze op een verscholen plaats? Ik werk met windows10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 10, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 10, 2017 Welke versie van Spotnet heb je? 1.8 of 2.x? Anders even upgraden naar Spotnet 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
lowieke Geplaatst November 10, 2017 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/17/10 Status: Offline Actief: November 10, 2017 Auteur Delen Geplaatst November 10, 2017 het heeft even geduurd maar uiteindelijk is het gelukt. Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
CvB Geplaatst Februari 19, 2021 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 1 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/19/21 Status: Offline Actief: November 10, 2021 Delen Geplaatst Februari 19, 2021 Op 10-11-2017 om 11:50 zei William: Foutmelding 952 Spotnet Dit is geen simpel probleem, het is de lastigste foutmelding van alle foutmeldingen die Spotnet kan ophoesten. Hopelijk kom je er toch uit, volg de onderstaande stappen nauwkeurig. Ga naar het configuratie scherm in Windows, heb je een Engelse versie van Windows, ga dan naar Control Panel. Zoek binnen het configuratie scherm naar ‘Programma’s en onderdelen’, in het Engels, ‘Programs’ Neem de eerste, ‘oorspronkelijke staat van .NET Framework 4 Client Profile herstellen’ Wacht een tijdje, en reboot je computer daarna, als dit wordt gevraagd. In sommige gevallen wil het helpen om het .NET Framework 4 opnieuw te installeren. Download .NET Framework 4 hier. succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.