Gast sebasjuh2 Geplaatst Augustus 31, 2005 Delen Geplaatst Augustus 31, 2005 Je moet trouwens gaan fixen dat mensen de handleiding online kunnen toevoegen! Dus niet meer zoals nu dat ze lokaal op hun computer moeten maken en dan sturen naar jou. Gewoon online laten maken en dat jij ze dan eerst moet goedkeuren voordat ze op de site komen! Net zoals dat ik het heb op mijn website! Daar kunnen ze ook online toevoegen en totdat ze zijn goedgekeurd komen ze niet op de website te staan :laugh: Volgens mij is dat veel makkelijker zodat de mensen ook veel sneller handleidingen gaan sturen..... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie