Gast sebasjuh2 Geplaatst Juli 8, 2005 Delen Geplaatst Juli 8, 2005 Tijdje geleden kon ik gewoon op thctorrents.nl inloggen en downloaden nu werken ze alleen nog maar op uitnodigingen En dus kan ik niet meer downloaden daaro en ze hadden zulke leuke downloads Dus bij deze is er iemand die toegang tot die site heeft? En zoja wil/kan je mij misschien uitnodigen??? Als je email adres van mij daarvoor nodig hebt mag je me registreren op sebastiaanderks(at)gmail(dot)com. Alvast bedankt als iemand me kan helpen! [modbreak=Fredpascal]E-mail aangepast tegen spambots[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 8, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 8, 2005 Seba ik ben nog lid, ze hebben heel veel users die minder als 1,0 ratio had gewist. (ik had 1,09 ;P ) Ik zal je uitnodigen. maar op welk account was je lid? Deze kan namelijk niet meer. En ik kan je ook alleen maar thuis uitnodiggen.... account is nu zelfs IP gerelateerd :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 14, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 14, 2005 lol seba Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast rlui1911 Geplaatst Juli 23, 2005 Delen Geplaatst Juli 23, 2005 Heeeee, dat probleem heb ik ook, had een ratio van bijna 1 maar er desondanks wel uitgekickt.... Mogelijk kan iemand mij ook een invite sturen? Rene Luijt webmaster(at)controversy(dot)nl [modbreak=Fredpascal]E-mail aangepast tegen spambots[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
piraten Geplaatst Augustus 18, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 18, 2009 ik heb mij geregistreerd www. thctorrents .nl, en krijg geen email terug zo dat ik kan download.hoe kan dit kan iemand mij helpen? mijn email adres is kikkert90(at)hotmail(dot)com Post Merge: augustus 18, 2009, 22:54:49 pm ik heb mij geregistreerd www. thctorrents .nl.en krijg geen email terug zo dat ik kan download.hoe kan dit kan iemand mij helpen? mijn email adres is kikkert90(at)hotmail(dot)com [modbreak=Fredpascal]E-mail aangepast tegen spambots[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie