Equestrian 2017 Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 7 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/17 Status: Offline Actief: Juli 7, 2017 Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Sinds kort eindelijk weer in het bezit van een tablet. De oude ipad2 kon het water niet zo waarderen ? Ben nu in het bezit van een Samsung tab a6 10,1 (dat staat tenminste op de doos) Jippie dan kan ik nu via popcorn time films bekijken die (nog) niet (meer) op Netflix staan. Nou het downloaden van Popcorntime was zonder problemen. Maar het afspelen...... Het blijft jengelen om VPN ondanks dat ik Goose gebruik als vpn. Op de laptop kan ik de melding wegklikken maar op de tablet niet. Op de tablet kan ik alleen downloaden en niet streamen ? Wie o wie weet de oplossing? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Waar heb je deze Popcorn time van vandaan? Volgens mij is dit de juiste: https://popcorn-time.to/ Dan zou je geen vpn verplicht melding moeten krijgen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Trouwens.... Hoezo was je iPad wezen zwemmen? Ook last van de warmte gehad ? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Equestrian 2017 Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 7 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/17 Status: Offline Actief: Juli 7, 2017 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2017 (bewerkt) Voor de zekerheid nog een keer gedownload. Waarschijnlijk de eerste keer de beta versie gedownload. Het was zo extreem warm dat ipad door de eendjes op het scherm waarschijnlijk dacht dat het ook te water moest gaan om af te koelen ?♀️ Edit: ook deze versie werkt niet. Blijft zeuren over vpn aanzetten. Melding wegklikken resulteert in het teruggaan naar keuzescherm. Klikken op doorgaan brengt me bij een site waar ik andere vpn MOET aanmaken ? Juli 5, 2017 bewerkt door Equestrian 2017 Toevoegen informatie 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Bah, ik zit net te lezen. De popcorn time.to download verplicht je inderdaad tot VPN. De boefjes.... Gelukkig is hier het alternatief: https://popcorntime.sh/nl Voor andriod: https://popcorntime.sh/nl/android Die kan gewoon met je eigen VPN dienst. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Equestrian 2017 Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 7 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/17 Status: Offline Actief: Juli 7, 2017 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2017 (bewerkt) Ben wel zeer nieuwsgierig waar jij die informatie zo snel hebt gevonden ? Ben al paar uur aan het zoeken geweest. En nu het volgende probleem..... haha welke versie...... Omg echt even wennen aan deze tablet pppfff Juli 5, 2017 bewerkt door Equestrian 2017 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Jaaaa.... Een tovenaar vertelt nooit zijn trucks maar ik vond het via Google op een Engels talig forum Nu nog de versie van de apk... Je moet zoiezo de 2.9 versie hebben. Ik denk de arm 7a en anders kan je daarna nog de arm 8 proberen. Succes! 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Equestrian 2017 Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 7 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/17 Status: Offline Actief: Juli 7, 2017 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Haha nee je moet ook niet alles verklappen. Maar het is gelukt ? De eerste optie gekozen. Tablet is nieuw dus ik dacht logischerwijze dat de nieuwste versie bovenaan zou staan..... en ja hoor. ... het werkt. ... zonder vpn..... Maar mij toch aanwennen om vpn te gebruiken. Nu nog even de betaalde versie verwijderen en een gratis versie erop. Thnx voor de hulp en het zoeken. Twee zien meer dan een ? 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 7
Meh Meh Geplaatst Juli 5, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Juli 5, 2017 Popcorn Time (forks) verdienen geld aan slechts 1 ding, het aanbieden van een VPN. Daarom zie je ook altijd een melding, gebruik een VPN. Ze verdienen eraan op refferal basis maar in de meeste gevallen is het hun eigen VPN dienst. Per persoon kunnen ze er tot wel 10 euro per maand aan verdienen... Mensen dringen om een VPN te gebruiken is mij echt wat te aso. Ik gebruik een eigen VPN. Het is wel raadzaam om een VPN te gebruiken, zonder kunnen Brein & Co zien dat je een film of serie download en upload. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Dit is een populair bericht. oʞᴉlʞ Geplaatst Juli 6, 2017 Bijdragen: 507 Waardering: 416 Prestatiepunten: 4 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/17 Status: Offline Actief: September 28, 2017 Leeftijd: 157 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Juli 6, 2017 Is het niet zo dat in Nederland je met torrents sowieso een VPN nodig hebt omdat ze die torrents monitoren? Toen ik bij een provider werkte en toegang had tot de abuse box, die stroomde altijd vol met die automatische meldingen dat er torrents gedownload werden, met de vermelding wat er gedownload werd en door welk ip adres. (Zal er maar niet bij verklappen dat ik op storingsdienst groot zakelijk zat, en dat een van de klanten de KLPD was die ook constant meldingen kregen ) 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 416 507
Moderators William1 Geplaatst Juli 6, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Juli 6, 2017 Hahah maar dat gebeurde vast in de avonduren bij de KLPD? Ik kan mij voorstellen dat ze zich vervelen en dan lekker gaan lopen downloaden. Stelletje boeven 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Meh Meh Geplaatst Juli 6, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Juli 6, 2017 46 minuten geleden zei kliko: Is het niet zo dat in Nederland je met torrents sowieso een VPN nodig hebt omdat ze die torrents monitoren? Toen ik bij een provider werkte en toegang had tot de abuse box, die stroomde altijd vol met die automatische meldingen dat er torrents gedownload werden, met de vermelding wat er gedownload werd en door welk ip adres. (Zal er maar niet bij verklappen dat ik op storingsdienst groot zakelijk zat, en dat een van de klanten de KLPD was die ook constant meldingen kregen ) Een ISP kan het natuurlijk gewoon zien. En wettelijk gezien is downloaden ook strafbaar. sinds 2014, alleen treedt men niet op. Bij torrents upload en down men. Uploaden is verspreiden en daar treed men wel tegen op, al richt zich dat nu nog op de grote releasegroepen. Ik kan mij voorstellen dat een ISP wel komt klagen bij de klant als er dag en nacht gebruik word gemaakt van de volledige bandbreedte. Als ik Popcorn Time gebruik, torrents download, zelfs als ik met SSL middels een nieuwsserver iets download, gebruik ik altijd een VPN. Het is niet raadzaam om zonder VPN te downloaden, mijn ISP hoeft niet te weten wat ik online doe... 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Dit is een populair bericht. oʞᴉlʞ Geplaatst Juli 6, 2017 Bijdragen: 507 Waardering: 416 Prestatiepunten: 4 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/17 Status: Offline Actief: September 28, 2017 Leeftijd: 157 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Juli 6, 2017 Opzich klagen ISP's volgens mij niet over volledig gebruik van de BW, althans, ik heb er nog nooit van gehoord en ik heb 10 jaar voor de grootste provider van nederland gewerkt en ook werk gedaan voor de tweede grootste. Toen ik jaren geleden nog echt vol op aan het downloaden was had ik gemiddeld gebruik van rond de 1TB of meer data per maand, zonder problemen, nooit iets over gehoord. Het vervelende met Torrents is dat je je IP gewoon over heel internet heen stuurt, ze houden die Torrents in de gaten, loggen de ip adressen van mensen die up- en downloaden en sturen dan automatisch een bericht uit naar je provider.| Het gevaarlijke ervan is denk ik dat op dit moment pakken ze downloaders niet aan, maar de dag dat ze besluiten dat wel te doen hebben ze logs van je ip adres en wat je wanneer gedownload hebt. En dan kom je bij het tweede vraagstuk uit, de VPN. Hoe veilig is de VPN die je gebruikt? Welke encryptie protocollen gebruiken ze? Hebben de beheerders hem goed ingesteld? Wie zijn de beheerders? Loggen ze ECHT niets zoals ze zelf zeggen? VPN's roepen altijd "WIJ LOGGEN NIETS!", echter is dat niet altijd waar. Soms zijn ze gewoon verplicht om alles te loggen (data retentie). De keren dat het waar is dat ze zelf niets loggen, dan heb je ook nog de eigenaar van het Datacenter en de verbinding welke kunnen loggen. Veel VPN providers met honderden servers hebben ook geen eigen servers, die huren gewoon een server, en hebben een OS erop die geinstalleerd is door de hosting provider zelf. Je weet dus ook niet exact of er een achterdeurtje ergens zit etc etc. Ik vind het VPN vraag stuk een moeilijke, want in het geval van je ISP weet je in ieder geval wie je data heeft. In het geval van een VPN weet je eigenlijk niets behalve de naam die de website aangeeft. Je geeft dus je data aan een vreemde omdat je degene die je kent niet vertrouwd. Dat voelt vreemd aan voor mij. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 416 507
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.