Gast Bijtje Geplaatst Mei 26, 2017 Delen Geplaatst Mei 26, 2017 Mijn Windows 10 computer is steeds trager aan het worden. Ik heb hem geupgrade vanaf Windows 8. Mijn collega vertelde dat je met ccleaner de PC weer snel kan maken en kan opschonen. Wat is jullie ervaring met ccleaner samen met Windows 10 en welke website gebruik je om ccleaner te downloaden? Ik kan er geen officiële website over vinden. Vind dat een beetje raar dat er geen echte ccleaner website over bestaat straks heb ik geen ccleaner maar cctroeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
xipher Geplaatst Mei 26, 2017 Bijdragen: 267 Waardering: 191 Prestatiepunten: 1364 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:48 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 26, 2017 (bewerkt) CCleaner haalt een hoop troep weg welke nog op het systeem staat en kan ook het register schoonmaken. Maar dit wil niet per direct de computer versnellen. CCleaner download: https://www.piriform.com/ccleaner Maar laat Malwarebytes en AdwCleaner ook eens een keer scannen. Wellicht zit er iets op je computer wat er niet thuis hoort.https://nl.malwarebytes.com/https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/ Zelf heb ik CCleaner en Malwarebytes continue actief en het bevalt mij prima! Mei 26, 2017 bewerkt door xipher 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 191 267 7
Gast Bijtje Geplaatst Mei 26, 2017 Delen Geplaatst Mei 26, 2017 Dank je voor de uitleg. Ik heb hem gedownload via https://www.piriform.com/ccleaner. Dan wel de gratis versie. Er is zo te zien ook een betaalde? Malwarebytes staat er ook op. Ik heb het idee dat je daarmee de betaalde versie van CCleaner nadoet. Slim! Pc voelt wel weer sneller . Ik hou je op de hoogte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
xipher Geplaatst Mei 26, 2017 Bijdragen: 267 Waardering: 191 Prestatiepunten: 1364 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:48 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Mei 26, 2017 7 minuten geleden zei Gast Bijtje: Malwarebytes staat er ook op. Ik heb het idee dat je daarmee de betaalde versie van CCleaner nadoet. Slim! Pc voelt wel weer sneller . Ik hou je op de hoogte. Nee dat totaal niet eigenlijk. Met de betaalde versie van CCleaner heb je enkele opties meer. Kijk het maar even na op de downloadpagina. In ieder geval fijn om te horen dat de computer al sneller aanvoelt! Laat het maar even weten. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 191 267 7
oʞᴉlʞ Geplaatst Juli 4, 2017 Bijdragen: 507 Waardering: 416 Prestatiepunten: 4 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/17 Status: Offline Actief: September 28, 2017 Leeftijd: 157 Delen Geplaatst Juli 4, 2017 Toen ik heb geupdate naar Windows 10 heb ik een nieuwe harddisk moeten kopen (SSD). Dit omdat om 1 of andere reden Windows 10 de hele tijd mijn harddisk in gebruik had en die te traag was om dat af te handelen, dit maakte mijn PC's ontiegelijk traag. Windows 10 heeft bij mij ook al 2 harddisks kapot gemaakt daarmee, die zijn gewoon echt dood. Dus, mocht je een trage Windows 10 hebben, check effe of je een SSD hebt in plaats van een HDD (SSD is een nieuwere, snellere harddisk). 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 416 507
Meh Meh Geplaatst Juli 4, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Juli 4, 2017 Ik heb vorige week een ssd in een behoorlijk oude laptop waar ik aan gehecht ben, geplaatst. Vele studies op die laptop gevolgd, mensen geholpen toen FTD net bestond. In Azie heeft die laptop mij enorm uit de s#it geholpen toen ik zonder geld zat. Een nieuwe ssd was hij dus waard. Fantastische investering, hij start op als een Formule 1 monster en is doodstil. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast Geplaatst Juli 28, 2017 Delen Geplaatst Juli 28, 2017 Ik ben zelf geen fan van CCleaner probeer Privazer eens die is nog grondiger als CCleaner de eerste scan kan wel een uur duren maar daarna gaat het een stuk sneller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
oʞᴉlʞ Geplaatst Juli 28, 2017 Bijdragen: 507 Waardering: 416 Prestatiepunten: 4 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/03/17 Status: Offline Actief: September 28, 2017 Leeftijd: 157 Delen Geplaatst Juli 28, 2017 55 minutes ago, Eagle said: Ik ben zelf geen fan van CCleaner probeer Privazer eens die is nog grondiger als CCleaner de eerste scan kan wel een uur duren maar daarna gaat het een stuk sneller. Ik ben altijd heel voorzichtig met zulke tools, van CCleaner weet ik dat hij goed werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 416 507
Gast Geplaatst Juli 28, 2017 Delen Geplaatst Juli 28, 2017 Ik gebruik Privazer al meer als een jaar persoonlijk vind ik die een stuk fijner als CCleaner , maar ieder zijn ding is alleen maar een tip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Juli 28, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Juli 28, 2017 Privazer heb ik ook in het verleden gebruikt. Is al een jaar of 4 oud. Prima software, ik heb er geen problemen mee gehad. Goede tip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
PetjePietje Geplaatst November 21, 2017 Bijdragen: 11 Waardering: 6 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/17 Status: Offline Actief: Juni 7, 2020 Leeftijd: 55 Delen Geplaatst November 21, 2017 (bewerkt) Ik gebruik al een tijd de gratis cleaner Wise Disc Cleaner: en deze bevalt me tot nu het beste. November 21, 2017 bewerkt door Duken Geen link plaatsen voor nieuwe leden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 6 11
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.