Gast Lovad Geplaatst Mei 4, 2017 Delen Geplaatst Mei 4, 2017 Ik heb een film gedownload met het bestandstype MT2S . Ik ben dit nog niet eerder tegen gekomen. Wat is een MT2S en waarmee speel ik dit af? Is uitpakken nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Mei 5, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Mei 5, 2017 M2TS bestanden zijn de bestanden die gebruikt worden voor Blu-rays. M2TS, staat voor MPEG-2 Transport Stream en bevatten video en audio. Zij worden vrijwel altijd in Hoge definitie gebruikt voor Blu Ray maar door de meeste omgezet naar een MKV bestand. Je kan de M2TS bestanden zonder problemen afspelen met VLC media player Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.