Bektronics Geplaatst April 17, 2017 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/17 Status: Offline Actief: Mei 10, 2019 Delen Geplaatst April 17, 2017 Beste vrienden. Ik ben op zoek naar het elektrisch schema van de thermo-elektrische koelkast type CR-40a. Deze koelkast word in Nederland verdeeld door L. Drake en Zoon te 1099 BS Duivendrecht. Hij importeert deze uit China. De koelkast werkt met een peltier element dus heeft geen koelgas aan boord. Is er iemand onder jullie die dit schema ter beschikking heeft of mij wegwijs kan maken naar the way to....... Alvast mijn dank. Vriendelijke groeten. Bektronics Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Moderators William1 Geplaatst April 17, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8, 2024 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst April 17, 2017 Nou zijn wij van Duken.nl van alle markten thuis...maar een schema van een koelkast? Hoe verwacht je deze hier te vinden? Maar goed, heb je hier wat aan? https://www.gebruikershandleiding.com/Everglades-CR-40A/preview-handleiding-676018.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Bektronics Geplaatst April 17, 2017 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/17 Status: Offline Actief: Mei 10, 2019 Auteur Delen Geplaatst April 17, 2017 Beste Draakie. Dit is natuurlijk niet wat ik wens, maar het is in ieder geval al een goed uitgangspunt om de handleiding in het Nederlands te hebben, want van die Chinese tekens versta ik geen moer. Alvast bedankt voor uw reactie. Groetjes Bektronics. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.