Gast puppy Geplaatst Maart 7, 2017 Delen Geplaatst Maart 7, 2017 Hoi, Mn nickname is dus puppy en ik ben een groot filmliefhebber maar dat is natuurlijk van zelf sprekend dat zijn jullie allemaal denk ik zo . Ik zit graag achter mijn iMac surf hele wat vanaf,en ik download best veel en ik stream ze dan op mijn NAS die vlak naast me TV staat. Vragen staat altijd vrij ik zal ze dan ook beantwoorden. Gr, puppy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
reneetje1969 Geplaatst Maart 7, 2017 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Maart 7, 2017 Welkom op Duken Puppy. Kijk rustig rond en als je vragen hebt dan horen we het graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2017 Welkom puppy! Je bent al gezellig actief Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast puppy Geplaatst Maart 7, 2017 Delen Geplaatst Maart 7, 2017 31 minuten geleden zei Duken: Ik neem aan dat je naast media verslaafd zoals de meeste hier ook gek bent op honden Klopt wat je daar zegt ik ben gek op honden vooral Duitse Herders,Mechelaars Herders en een zwarte Labrador en trouwens ik ben helemaal gek op dieren. En aangezien dat ik altijd alleenstaand ben, ik ken niet anders....ook ben het slachtoffer van zinloze geweld….zit al 35 jaar in de WAO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 8, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 8, 2017 Toffe beesten zijn het ook Ik loop nu buiten met onze springer Spaniel marktplaats versie. Deze is ook alweer 9 jaar oud. Klinkt als een hele vervelende situatie waar je in terecht bent gekomen. je bent hier van harte welkom en ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast puppy Geplaatst Maart 8, 2017 Delen Geplaatst Maart 8, 2017 (bewerkt) 2 uur geleden zei Duken: ik denk dat je hondje ook 1 van de beste steun en toeverlaat voor je kan zijn Omdat ik een zware operaties achter de rug had gehad vorig jaar Mrt. was dat,hebben ze me de hele dikke darm verwijdert en een ileostoma heb, daags erna kreeg ik een ernstigste bloeding van meer als 3 liter bloed verloren dus weer een operatie en of dat niet genoeg was kreeg ik een longontsteking erbij....en ik had al een hersenbeschadiging en mede daarom kon die hersens niet te gelijk verwerken zodat ik nu dialyse patiënt.....heb ik geen tijd voor een hond te verzorgen Maart 8, 2017 bewerkt door puppy aanvulling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Maart 8, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8, 2024 Leeftijd: 43 Moderators Delen Geplaatst Maart 8, 2017 Heftig verhaal puppy. Positieve kant voor je is dat het nu alleen nog de goede kant op moet gaan. Dan kan niet anders.... Heel veel sterke en welkom! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Gast puppy Geplaatst Maart 9, 2017 Delen Geplaatst Maart 9, 2017 Op 8-3-2017 om 11:55 zei Draakie: Heel veel sterke Bedank,Draakie Ik red me wel,hoor ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
PeaceFreak Geplaatst Maart 18, 2017 Bijdragen: 1232 Waardering: 66 Prestatiepunten: 301 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/07 Status: Offline Actief: Augustus 29, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 18, 2017 Wat een verhaal, veel sterkte toegewenst! Veel plezier hier op het forum, puppy! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 66 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.