Gast Ruud Geplaatst Februari 19, 2017 Delen Geplaatst Februari 19, 2017 Ik zoek een goed alternatief voor popcorn Time. Mijn pc is opnieuw geïnstalleerd en popcorn Time werkte daarvoor al niet meer zo goed voordat ik toch een installatie doe van popcorn Time hebben jullie misschien een ander programma. Is er een programma zoals popcorntime waarmee je films gelijk kan bekijken in de plaats van downloaden? Ik had websites waarop je films kon bekijken maar die waren van lage kwaliteit en zaten vol met reclames. Dank jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Zombymario Geplaatst Februari 19, 2017 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Februari 19, 2017 Maar wat werkte er dan niet meer zo goed dan? Want op zich is popcorntime gewoon net zoals utorrent een p2p client alleen kan je al tijden het downloaden het bestand al kijken. Werkt bijvoorbeeld deze versie van popcorntime misschien wel?: https://popcorntime.sh/nl_NL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 19, 2017 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 19, 2017 Of je kan gebruik maken van kodi. Zie deze handleiding, maar ik ben ook wel benieuwd wat niet zo goed werkte aan popcorntime Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ruud Geplaatst Februari 20, 2017 Delen Geplaatst Februari 20, 2017 Ik had met Popcorntime wel eens dat een film niet wou starten of dat de ondertiteling niet werkte. Niet dat het slecht was maar omdat ik nu toch geen popcorn time meer heb geïnstalleerd was ik benieuwd of er wat nieuws was. Ik heb nu Exodus geïnstalleerd, dit werkt erg goed. Wel meer werk geweest als Popcorn time maar het werkt erg mooi. Moet ik iets doen met VPN samen met Exodus? @Zombymario ik zal ook nog eens kijken naar jouw popcorn link. Dank je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.