Gast de jong Geplaatst December 8, 2016 Delen Geplaatst December 8, 2016 Al mijn bestanden zijn versleuteld, Ik kan ze niet openen 6 x 12 mtr 3 slaapkamers.doc.[MKKitana@india.com].wallet heeft er iemand een goede tip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst December 8, 2016 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst December 8, 2016 Wat is er precies gebeurt en waarom is het email adres meegenomen? Staat deze in de bestanden welke encrypted zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Gast de jong Geplaatst December 8, 2016 Delen Geplaatst December 8, 2016 14 minuten geleden zei Draakie: Wat is er precies gebeurt en waarom is het email adres meegenomen? Staat deze in de bestanden welke encrypted zijn? bij alle bestanden staat dit email adres word/afbeeldingen /enz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast de jong Geplaatst December 8, 2016 Delen Geplaatst December 8, 2016 is gisteren morgen gebeurd van buiten af via een inbel verbinding .want mijn scherm was overgenomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 8, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 8, 2016 Dat is echt heel vervelend Welke bestandsextensie hebben de encrypted files? Dan kunnen we kijken of daar al een oplossing voor bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Trizomu Geplaatst December 9, 2016 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst December 9, 2016 Op 8-12-2016 om 12:31 zei Gast de jong: is gisteren morgen gebeurd van buiten af via een inbel verbinding .want mijn scherm was overgenomen Op 8-12-2016 om 17:10 zei Duken: Dat is echt heel vervelend Welke bestandsextensie hebben de encrypted files? Dan kunnen we kijken of daar al een oplossing voor bestaat. Mij lijkt het dat er toch iets aan de hand is, al ben ik dat natuurlijk niet zeker zonder de info die Duken vraagt, omdat het email adres me verdacht uitziet. Indien u het Engels enigszins machtig bent zou u even op de volgende pagina kunnen kijken http://www.techworld.com/security/7-best-ransomware-removal-tools-how-clean-up-cryptolocker-cryptowall-extortion-malware-3626974/ 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
reneetje1969 Geplaatst December 9, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst December 9, 2016 Weet bijna zeker dat dit een ransom virus is. Vemelde e-mailadres zal het adres zijn waarop je contact zal moeten zoeken om nadere gegevens. Waarschijnlijk zal je betaalgegevens krijgen om een bepaald bedrag over te maken. Nadat je betaald hebt krijg je weer toegang tot je bestanden. Hoewel in de praktijk ook vaak voorkomt dat je nooit meer wat hoort. Maar ik zou in ieder geval je pc even grondig scannen met je virusscanner en Malwarebytes. Daarnaast kan je de link genoemd door Trizomu gebruiken om specifiek naar ransomware te zoeken. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.