snowboardsissy Geplaatst Oktober 31, 2016 Bijdragen: 308 Waardering: 215 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 14 Lid sinds: 10/27/16 Status: Offline Actief: Juni 7, 2019 Delen Geplaatst Oktober 31, 2016 hey allemaal, ik ben paul, via piratebayproxy programma op jullie site gekomen en ondertussen al wat nuttige info gevonden. mijn interesses zijn vooral films en series downloaden en gamen, maar houd me ook wel een beetje bezig met video/muziekbewerking. e-boeken doe ik helaas niet aan, ik ben nog ouderwets van de papieren edities. vroeger was ik nog wel een beetje thuis in het schrijven van websites, maar toen dat niet meer ging op een kladblaadje tijdens natuurkunde les (goede oude html code zonder poespas en programmaatjes) ben ik afgehaakt. had ik er maar wat meer meegedaan, dan had ik nog geld kunnen verdienen aan die millenniumbug heisa. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 215 308 14
Moderators William1 Geplaatst Oktober 31, 2016 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Oktober 31, 2016 Welkom Paul! Pirarebayproxy is een applicatie gebouwd door een oud lid @THWIT. Gelukkig is de applicatie vandaag de dag niet meer nodig. Ook duken is ook begonnen op html maar gelukkig zijn er genoeg programmeurs welke mooie applicaties bouwen als dit forum welke wij dan weer kunnen gebruiken en op de basis kunnen aanpassen. Veel plezier op duken.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Dit is een populair bericht. T H W I T Geplaatst Oktober 31, 2016 Bijdragen: 913 Waardering: 193 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/11 Status: Offline Actief: December 11, 2023 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Oktober 31, 2016 En toen kreeg ik zo maar een melding in m'n mailbox, dankzij de tag van @Draakie. Wel leuk om te zien dat het snel in elkaar geflanste hobbyprojectje toch uiteindelijk nog steeds wel eens door mensen wordt gevonden (en gebruikt). Schijnbaar werkt het ook nog gewoon, wat mij verbaast, aangezien het draait op gratis servers, waar ik al in geen tijden meer naar heb omgekeken. Zoals ook al eerder gezegd, nog steeds gebruiken mensen de tool. Ongeveer 700 per maand zelfs , het overgrote deel uit Hollanda... Al valt dit natuurlijk in het niet bij "de hoogtijdagen" van het programmaatje, toen 2200 mensen het op een dag gebruikten. (Hoewel dat er allicht nog wel meer zijn geweest, ware het niet dat die gratis servers waar ik het al over had er toen per definitie van over de kop gingen. De applicatie werkte dan wel, maar de analyse software niet ) Zoiets motiveert toch eigenlijk wel om weer eens in de wereld van het programmeren te duiken, maar ja, waar haal je de tijd vandaan tegenwoordig. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 193 913
snowboardsissy Geplaatst Oktober 31, 2016 Bijdragen: 308 Waardering: 215 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 14 Lid sinds: 10/27/16 Status: Offline Actief: Juni 7, 2019 Auteur Delen Geplaatst Oktober 31, 2016 jaren gebruik van gemaakt maar hij sluit de laatste tijd steeds af met een error, hij laad wel de reclames maar loopt dan vast. Via forum gevonden dat thepiratebay gewoon online is maar met al dat gezeur met brein moest ik eerst nog even een goede vpn vinden. maar alsnog bedankt voor je in elkaar geflanste hobbyprojectje, veel plezier van gehad 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 215 308 14
Moderators William1 Geplaatst Oktober 31, 2016 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Oktober 31, 2016 Wat leuk om te lezen THWIT. Wellicht dat April 2017 de tool weer zo populair word Maar 2200 mensen per dag.... dat zijn er echt wel heel veel. 700 is overigens ook nog een goed aantal! Erg leuk om te zien dat hij nog actief gebruikt word elke dag, zelfs met de genoemde foutjes van snowboardsissy. Als TPB weer een blockje heeft dan kunnen we op Duken.nl je applicatie weer promoten Topper! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.