Gast Jeroen Geplaatst September 1, 2016 Delen Geplaatst September 1, 2016 Hello mensen. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze series met nederlandse audio: catdog de boze bevers amazing spiez teenage robot inspector gadget ed, edd n eddy totally spies zack and cody zeke and luther kim possible monster buster club what's with andy pair of kings de tofu's Ik gebruik sinds kort de trial van: xsnieuws.nl Echter bij alle oude series die ik vind kan hij de nzb niet vinden etc. Ligt dit aan de provider? Kunnen jullie misschien bij je provider kijken of enkele van deze series te vinden zijn? Super bedankt mensen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
xipher Geplaatst September 1, 2016 Bijdragen: 267 Waardering: 192 Prestatiepunten: 1368 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 1, 2016 Hoi Jeroen, Het kunnen 2 oorzaken zijn. 1: de betreffende bestanden zijn verwijderd vanwege een DMCA (NTD) verzoek. 2: de NZB die jij wilt downloaden kan buiten de retentie van de provider vallen Waneer ik zoek op Catdog via Spotnet, dan kom ik seizoen 1 tot en met 3 dagen. Maar deze zijn allemaal 2036 dagen oud. De retentie van XSNews gaat tot ongeveer 1100+ dagen. Deze bestanden kan jij dus niet meer downloaden. Een provider met een nog hogere retentie zou ze misschien wel kunnen downloaden. Maar als deze ook een DMCA/NTD verzoek heeft gehad, dan zijn ze ook niet meer te downloaden. Het blijft gewoon lastig. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 192 267 7
Gast Geplaatst September 6, 2016 Delen Geplaatst September 6, 2016 (bewerkt) Wil je ze in het Nederlands of Engels? Edit: ah.. Nederlands Die catdog waar @xipher het over heeft is Engels helaas.. September 6, 2016 bewerkt door Gast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
cookiesmonster Geplaatst September 6, 2016 Bijdragen: 91 Waardering: 23 Prestatiepunten: 131 Dagen gewonnen: 2 Lid sinds: 05/04/14 Status: Offline Actief: September 4, 2021 Delen Geplaatst September 6, 2016 Je kan het gokken bij een provider met een lange retensie zoals Eweka of anders moet je toch het torrent netwerk op. Ik adviseer je dan wel om een VPN te nemen. Wat je ook kan doen is ze kopen via bol.com of marktplaats, rippen en dan weer verkopen. Heb ik ook gedaan voor sommige series. Kosten van aanschaf liggen vaak niet veel anders dan vpn account, newsserver en de tijd die je er weer aan moet besteden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 23 91 2
xipher Geplaatst September 7, 2016 Bijdragen: 267 Waardering: 192 Prestatiepunten: 1368 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: 9 uur geleden Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 7, 2016 17 uur geleden zei Pistolebob: Wil je ze in het Nederlands of Engels? Edit: ah.. Nederlands Die catdog waar @xipher het over heeft is Engels helaas.. Ja klopt, excuses. Het is gewoon zeer lastig om deze oude series te vinden met Nederlandse spraak. 13 uur geleden zei cookiesmonster: Je kan het gokken bij een provider met een lange retensie zoals Eweka of anders moet je toch het torrent netwerk op. Ik adviseer je dan wel om een VPN te nemen. Wat je ook kan doen is ze kopen via bol.com of marktplaats, rippen en dan weer verkopen. Heb ik ook gedaan voor sommige series. Kosten van aanschaf liggen vaak niet veel anders dan vpn account, newsserver en de tijd die je er weer aan moet besteden. Je zou het kunnen proberen. Maar de kans dat er een DMCA opzit is natuurlijk ook aanwezig. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 192 267 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.