Gast JayDz Geplaatst Augustus 27, 2016 Delen Geplaatst Augustus 27, 2016 Hallo Mensen, Ik draai thuis Plex server met hier allerlij media op. Graag voeg ik wat nederlandse series of nl dub toe maar kan nergens een download vinden. Hebben jullie een idee? Ik heb het over series zoals: - NL Jacob Dubbel - NL Jimmy Neutron - Moord Vrouwen - Dokter Tinus - Flikken Maastricht Veel van deze series waren te vinden: http://rsgpseries.webs.com/ Maar deze download links zijn down. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
reneetje1969 Geplaatst Augustus 27, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Augustus 27, 2016 Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Gast JayDz Geplaatst Augustus 28, 2016 Delen Geplaatst Augustus 28, 2016 Op 8/27/2016 om 19:06 zei reneetje1969: Die Nederlandse series zijn allemaal wel te vinden op Spotnet dus die zou je daar kunnen downloaden. Ook zal je deze series wel terug kunnen vinden op diverse torrentsites. Jacob Dubbel en Jimmy Neutron kom ik niet tegen op Spotnet maar daarvan staan diverse aflevering wel op Youtube. Met een gratis video downloader zoals Freemake Video Downloader kan je die dan zo van Youtube downloaden. Hallo, welke usenet/provider gebruik jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
xipher Geplaatst Augustus 28, 2016 Bijdragen: 265 Waardering: 190 Prestatiepunten: 1335 Dagen gewonnen: 6 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Januari 16 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Augustus 28, 2016 Hier heb jij twee Nederlandse usenet providers waarbij jij een gratis proefpakket kunt aanvragen. Dan kost het jou ook eerst nog eens niets.EasyUsenet.nlXSNews.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 190 265 6
reneetje1969 Geplaatst Augustus 28, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Augustus 28, 2016 1 uur geleden zei Gast JayDz: Hallo, welke usenet/provider gebruik jij? Newsconnection Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.