Gast Marc Geplaatst Juli 19, 2016 Delen Geplaatst Juli 19, 2016 Beste Ik heb eens een vraagje , de films die ik binnenhaal zijn altijd perfect maar de vraag die ik heb is het volgendeik haal altijd MKV en die zet ik dan om met VSO ( convertxtodvd ) en die ondertitel is perfect zuiver ook , maar zodra ik die omzet met VSO en de film is klaar is die ondertitel ineens anders er zitten precies kabbeltjes in er is precies aan gekabbeld aan die lettersen ik heb daar niet aangeweest aan die instellingen doet die dat nu vanzelf ik weet het niet nu wou ik vragen welke type dat zou kunnen zijn je ziet het ook op tv als je een film ziet wel dat is dezelfde die ook onder de film staat maar als ik die omzet is die anders Alvast bedankt opvoorhand Mvg Marc ( popeye ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 19, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 19, 2016 Ik begrijp dat de convert dus goed loopt maar dat je ondertitels die nu in je VSO bestand staan van een vreemd lettertype zijn. Je wilt weten dat de default settings zijn voor de "gewone" lettertypes via Convertx2dvd? Via de All menu pages text style editor kan je deze aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast VSO Geplaatst Juli 20, 2016 Delen Geplaatst Juli 20, 2016 Beste Duken Bedankt voor de info maar dat heb ik ook al gedaan , heb er een voorbeeld bijgedaan van wat ik juist wil bedoelen je ziet het verschil met de originele van QenQ en als ik hem omzet krijg je dit zie lettertype 2 en dat begrijp ik niet en in dat program van vso denk ik dat je dat bedoelt zoals de afbeelding Duke of ben ik verkeerd Mvg Marc Spoiler Spoiler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 21, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 21, 2016 Ik mis je afbeelding, allebei zijn ze niet zichtbaar wat het oplossen dus lastig maakt. Kan je ze nog eens plaatsen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Marc Geplaatst Juli 21, 2016 Delen Geplaatst Juli 21, 2016 heb je een mailadres waar ik het even kan naar sturen of iets anders waar ik je kan bereiken aub want inderdaad kan ik het hier niet plaatsen die afbeelding of mail even naar mij dan kan ik terug sturen mijnmoviesite@gmail.com alvast bedankt Duke Gr Marc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 21, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 21, 2016 Maak even een account aan, http://www.duken.nl/forums/register/ Dan kan je zonder problemen bestanden uploaden. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
popeye Geplaatst Juli 24, 2016 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/16 Status: Offline Actief: Juli 28, 2016 Delen Geplaatst Juli 24, 2016 Hallo Duke heb het juist gedaan , zal de bestanden bijvoegen hetgeen ik dus wil bedoelen de foto met de vrouw is de originele ondertitel van het mkv bestand maar van zo gauw ik dei omzet met vso krijg ik na de omzetting het resultaat zoals op de andere foto , en ik heb niks gedaan met die instellingen zoals je kan zien op die andere foto is dat de originele instellingen misschien dat u weet waar het kan aan liggen hopelijk wel alvast bedankt opvoorhand en bedankt voor de tip om die bestanden te kunnen plaatsen Mvg Marc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
popeye Geplaatst Juli 26, 2016 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/16 Status: Offline Actief: Juli 28, 2016 Delen Geplaatst Juli 26, 2016 Hallo Duke heb je al kunnen zien aan wat het kan liggen de fout GR Marc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 26, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 26, 2016 Hoi Marc, Sorry van dr late reactie. Ik heb de instellingen bekeken en kon (Helaas) niks vreemds zien. Alle settings heb jij goed staan en toch gaat de ondertiteling er anders uit zien. Misschien heeft het iets te maken met de Windows fonts. Maar zover ik weet doe je alles goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
popeye Geplaatst Juli 26, 2016 Bijdragen: 3 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/16 Status: Offline Actief: Juli 28, 2016 Delen Geplaatst Juli 26, 2016 Ok Duke toch bedankt om te helpen , ik heb de mensen van QenQ ook al eens benaderd om te vragen welk lettertype die gebruiken omdat zij toch de ondertitel maken maar ze willen daar niet op antwoorden , vindt ik belachelijk maarja want als ik nu wist welk lettertype dan kon ik dat eens proberen hé Duke maarja dan zal het zo maar blijven maar nogmaals bedankt Duke en geen probleem hoor dat het zo laat was ik heb daar tijd voor . Gr Marc 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 26, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 26, 2016 Bedankt voor de terugkoppeling. Wellicht dat ik nog iets verzin of een ander lid op het forum. In ieder geval een fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Marc Geplaatst Augustus 20, 2016 Delen Geplaatst Augustus 20, 2016 Hallo Duken Ik wilde eens horen of je al iets meer weet , ik heb ook nog eens aan het zoeken geweest maarja ik was ook op zoek naar een program om een mkv bestand rechtreeks te branden of een mkv om te zetten naar iso omdat iso kan je wel rechtreeks branden maar dat vindt ik helaas ook al niet wel aimersoft videoconverter maar die doet ook weer iets met die ondertitel die zet die veel scherper en bijna onduidelijk en ge kunt daar niks aan veranderen want in die instellingen kan je niks aanpassen dus die heb ik er ook al terug afgegooid Mvg Marc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 20, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 20, 2016 Hoi Marc, Nee helaas. Ik heb niks meer kunnen vinden. En ben bang dat ik je met het ondertiteling stuk niet meer kan verder helpen. Volgens mij kan je met cdburnerxp mkv bestanden branden. Zou je dat eens kunnen proberen? Volgens mij wist @Trizomu ook nog een mogelijkheid om mkv te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Dit is een populair bericht. Trizomu Geplaatst Augustus 20, 2016 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Augustus 20, 2016 3 uur geleden zei Duken: Hoi Marc, Nee helaas. Ik heb niks meer kunnen vinden. En ben bang dat ik je met het ondertiteling stuk niet meer kan verder helpen. Volgens mij kan je met cdburnerxp mkv bestanden branden. Zou je dat eens kunnen proberen? Volgens mij wist @Trizomu ook nog een mogelijkheid om mkv te branden. Idd. een MKV is heel gemakkelijk te branden met ConvertXtoDvd, Ik kan de frustratie best wel begrijpen, maar zoals ik aan de afbeeldingen kan zien staan de instellingen voor de tekst (ondertitels) niet juist. Op de foto waar de instellingen staan voor de ondertitels zie ik dat die een grote zouden hebben van 30, dit is volgens mij te hoog, probeer die eens van terug te brengen naar bv 24 en indien het nog niet juist is kan u die nog een beetje verkleinen. Bij het proberen hoeft u deze niet op een dvd te branden of om te zetten naar ISO, u kan de omgezette film het best laten opslaan in de tijdelijke map van het programma. Dus in plaats van te kiezen voor branden kiest u voor opslaan (zogenaamd branden naar de hd) , dit hoeft niet speciaal de standaard map te zijn van het programma maar mag ook een eigen keuze zijn, de standaard map van het programma is handig omdat die bij het converteren juist die map neemt en als u dus kiest voor het opslaan staat die juist en hoeft die niet meer ergens anders geschreven te worden (want het is mogelijk dat het dan juist zou gebeuren dat de tijdelijke map van het programma niet leeg gemaakt wordt.) Dus, bij het verkleinen van het lettertype grote kan het zijn dat te ondertitels wel juist/goed zijn, maar het is wel even naar de juiste grote zoeken. Bij mij moet ik soms, gebeurd niet veel, ook wel eens de grote van het lettertype aanpassen. Indien het een gedownloade film is en de vertaling/ondertitels liggen over de andere ondertitels (zoals wel eens gebeurd bij Aziatische) zou ik het niet aanpassen. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Gast Marc Geplaatst Augustus 21, 2016 Delen Geplaatst Augustus 21, 2016 Beste Duke Ik heb het geprobeerd die cdburnerxp maar dit is helaas voor dvd bestanden of iso bestanden maar geen mkv bestanden helaas wat Trizomu betreft heb ik ook gedaan en ik heb aan het vissen geweest wat betreft die instellingen maar ik zit nog een beetje gewrongen met die instellingen als ik het goed lees gebruik jij ook vso Trizumo wat zijn jou instellingen zou je die even kunnen doormailen aub dan gebruik ik jou instellingen en dan zit ik normaal ook goed hé bij mij staat nu lettertype Tahoma helemaal onderaan staat dan omtrek schaduw die staat op 2 heb ook al 1 geprobeerd en bij schaduwoffset staat 1 als je het niet erg vindt of ik die van u eens mag gebruiken die instellingen dan ben ik ook al geholpen hé Alvast bedankt hiervoor en ook Duke jij bent ook al hartelijk bedankt voor al de info . Gr Marc 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Trizomu Geplaatst Augustus 21, 2016 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Augustus 21, 2016 (bewerkt) 10 uur geleden zei Gast Marc: Beste Duke Ik heb het geprobeerd die cdburnerxp maar dit is helaas voor dvd bestanden of iso bestanden maar geen mkv bestanden helaas wat Trizomu betreft heb ik ook gedaan en ik heb aan het vissen geweest wat betreft die instellingen maar ik zit nog een beetje gewrongen met die instellingen als ik het goed lees gebruik jij ook vso Trizumo wat zijn jou instellingen zou je die even kunnen doormailen aub dan gebruik ik jou instellingen en dan zit ik normaal ook goed hé bij mij staat nu lettertype Tahoma helemaal onderaan staat dan omtrek schaduw die staat op 2 heb ook al 1 geprobeerd en bij schaduwoffset staat 1 als je het niet erg vindt of ik die van u eens mag gebruiken die instellingen dan ben ik ook al geholpen hé Alvast bedankt hiervoor en ook Duke jij bent ook al hartelijk bedankt voor al de info . Gr Marc Dit ga ik deze nacht niet meer doen, maar morgen(maandag) ga ik er zeker eens naar kijken. Sorry voor de wacht tijd. update: 22/8/16 00:15 Toch maar even gedaan, met de instellingen van de afbeelding ben ik best tevreden. Augustus 21, 2016 bewerkt door Trizomu Toch maar geantwoord deze nacht 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Gast Marc Geplaatst Augustus 22, 2016 Delen Geplaatst Augustus 22, 2016 Beste Trizomu Ik had wel kunnen wachten hoor , maar toch bedankt hiervoor dat je er uw tijd hebt ingestoken ik ga dit van de week ook eens proberen , en ik laat u iets weten Gr Marc ( popeye ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Marc Geplaatst Augustus 31, 2016 Delen Geplaatst Augustus 31, 2016 Beste Trizomu en Duke Het is eindelijk gelukt met de instellingen van Trizomu dus bij deze mag je van mij het topic sluiten hoor bedankt allebei voor de info en het helpen hiervoor ik ben er goed mee geholpen nu . Gr Marc ( popeye ) 2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie