Gast sebasjuh2 Geplaatst Mei 24, 2005 Delen Geplaatst Mei 24, 2005 peterastra schreef: ik vind mijn download snelheid wat traag daarom wou ik wat poorten opennen ik heb een speedtouch modem en nou wou ik die poorten opennen maar nou vraagt ie naar een ip inside wat is dat en waar kan ik dat vinden mijn download snelheid is nou 10 t/m 20 kb dat moet toch sneller kunnen het lampje brand trouwens ook geel terwijl hij eerst groen was maar toen was hij net zo traag alvast bedankt voor de reacties het zijn mischien wel domme vragen maar ik ben ook echt een leek als het hier op aan komt want ik ben er net mee begonnen Inside IP is het deel van jou netwerk achter je Speedtouch modem. (dus alle pc\'s die op die modem aangesloten zijn) Dus bij Inside IP moet je dus het IP van de computer invullen waar je wilt dat alles vanaf buitenaf naar dat IP toe moet gaan op die bepaalde poort. (neem aan dat het IP van jou pc wordt) IP van je pc kan je bekijken door: Start -> Uitvoeren -> vul CMD in en er opent een zwart dos venster. Vul daarin: ipconfig en enter en je ziet jou ip adres. Succes, ik hoop dat je het nog snapt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie