Spring naar bijdragen

Downloaden mislukt foutmelding in Spotnet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/17/16
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste forumleden, 

Een probleem doet zich voort; de opmerking 'downloaden mislukt' komt steeds voor bij het downloaden van een (nzb) bestand via spotnet. De download begint netjes en na ongeveer 20% staat er mislukt, het raarste is nog wel dat de film wel gedownload is en afspeelbaar.

Ik gebruikte SunnyUsenet, nu PureUsenet, bij beide nieuwsservers hetzelfde.

De nieuwsartikelen zijn up-to-date.

De spotnet versie is 2.0, deze is al opnieuw geïnstalleerd met verwijdering van alle (appdata) gegevens.

Provider is Telfort

Windows 10, met standaard virus programma Windows defender.

Is het mogelijk dat er bij windows iets ingesteld moet worden. (Uitsluiting/firewall/poort openen)

 

Al is er iemand die een ingeving heeft?Graag hoor ik die.

 

Alvast super bedankt voor de moeite!

Gr. Gertjan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  267
  • Waardering:   191
  • Prestatiepunten:  1364
  • Dagen gewonnen:  7
  • Lid sinds:  05/19/08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31
  • Was actief op:  Windows

Normaal gesproken wil de foutmelding 'Mislukt' in Spotnet zeggen dat de betreffende bestanden van de newsserver zijn verwijderd. De spots kunnen wel up-to-date zijn, maar indien een Spot is verwijderd van de newsserver, blijft deze nog gewoon in Spotnet staan. Echter is het dan wel vreemd dat het gedownload is en dat jij de film toch kan afspelen.

Wellicht dat er ergens een klein bugje in zit? Heb jij al eens op het Spotnet forum gepost? Daar lezen ze namelijk ook de feedback om de fouten eruit te halen. Mocht dit dan eventueel een bug zijn.
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=7386

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 191
  • 267
  • 7
  • 4 jaar later...

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03/17/20
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan de newsserver omzeild worden.

Betaal nu voor download site sunnynet maar kan sommige films niet downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
Gast Guardian
1 uur geleden zei Bert010:

Kan de newsserver omzeild worden.

Betaal nu voor download site sunnynet maar kan sommige films niet downloaden.

Hallo @Bert010, downloaden van Nieuwsgroepen is nagenoeg onmogelijk zonder gebruik te maken van een Newsserver. SunnyUsenet heeft een retentie van 3100 dagen, dus je kan dingen binnenhalen van behoorlijk wat jaren geleden, maar dan moeten de bestanden nog wel compleet zijn. Misschien ligt jouw probleem wel bij het willen downloaden van Films die getroffen zijn door Notice & Takedown, die dan ook niet meer binnen te halen zijn.

Heb je wel eens geprobeerd een account te maken bij verschillende NZB Community's zodat je wat meer keus hebt als het gaat om het zoeken naar bepaalde films, want dat jouw downloads nu af en toe mislukken hoeft niet perse te liggen aan jouw Newsserver. Vaak worden wat oudere films ook wel herpost op verschillende community's op verzoek, waardoor de kans om alsnog een film van jouw keuze binnen te halen wat groter is.

Er is natuurlijk ook nog de mogelijkheid dat het programma wat jij gebruikt om te downloaden niet meer exact doet wat jij verwacht. Je kan voor het downloaden van Nieuwsgroepen verschillende Programma's gebruiken. Behalve downloaden met Spotweb kan je even de verschillende mogelijkheden bekijken die in een overzicht staan onder deze link onder het kopje NZB clients en software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08/30/18
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Moi

Misschien terug naar Spotnet 1.9.0.5,nooit geen problemen mee

Moi Jakko 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...