essox Geplaatst Januari 28, 2016 Bijdragen: 13 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/15 Status: Offline Actief: Maart 12, 2018 Delen Geplaatst Januari 28, 2016 Goedemiddag, ik ervaar problemen met m'n snelheid, ik krijg constant de meldingen fout 502 authentication failed, ik blijf maar aan het rommelen met het aantal verbindingen instellen.Info:Abonnement ziggo: Alles in 1 plus, snelheid 120 mb in combinatie met Eweka maximale abonnement 100 mb + 20 mb snelheid erbij (ivm Ziggo abonnee)Desktop PC: i7 / 4790 / 64bits / windows 10Grabit: 1.7.3 met Eweka abonnement ingesteld op 4 connecties maximaalSpotnet: 2.0.0.135 ingesteld op 4 verbindingen maximaalSpeedtest van Ziggo geeft aan: 122.32 MbpsOokla speedtest geeft aan: 122.01 MbpsMijn Eweka abonnement geeft aan dat je op 8 connecties kan instellen , wat is nou de juiste instelling van al die programma's, want ik kan zowel grabit als spotnet maar op 4 connecties maximaal zetten ?Alvast heel veel dank voor jullie reactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 13
Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Duken Geplaatst Januari 28, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Januari 28, 2016 Als eerst, wat een prima uitleg en voldoende informatie om je probleem op te lossen essox.Spotnet maakt in het programma gebruik van SABnzbd om te downloaden en daarnaast heb je ook nog Grabit geinstalleerd voor downloads. Dit is dubbel op en daarbij krijg je problemen als de 502 authentication failed meldingen.Spotnet is in principe niet je download tool. Hoewel veel gebruikers dit wel verwachten is Spotnet eigenlijk alleen het programma welke de Spots toont welke je kan downloaden. Achter Spotnet draait de download tool “Sabnzbd+”. Sabnzbd+is automatisch mee geïnstalleerd bij de installatie van Spotnet. Sabnzbd+ verwerkt al je downloads. De “Downloads” Tab in Spotnet toont dus alle downloads welke actief zijn in Sabnzbd+ welke op de achtergrond van je PC draait als Spotnet actief is. (Bij het sluiten van Spotnet, sluit Sabnzbd+ ook automatisch)Je kan het beste gebruik maken van één van de twee tools. Ik raad nu aan om grabit te verwijderen zodat alleen Spotnet geinstalleerd is. Deze kan je plaatsen op 8 connecties, dat is namelijk ook toegestaan vanuit Eweka. Extra tip is gebruik te maken van SSL. Deze optie kan je ook instellen in Spotnet. Dan zou het weer goed moeten gaan.Zo niet, probeer eens de newsserver tester. http://www.duken.nl/news-server-tester/ wat zegt die? 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
xipher Geplaatst Januari 29, 2016 Bijdragen: 267 Waardering: 192 Prestatiepunten: 1368 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Januari 21 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 29, 2016 Ik ben het niet helemaal eens met jou Duken.Bij mijn weten maakt Spotnet tegenwoordig gebruik van NZBGet en niet meer van SABnzbd+ (dat maakt niet zoveel uit). Echter de foutmelding 502 authenticatiion failed heeft niets te maken met het gebruik van twee verschillende programma's. De foutmelding geeft namelijk aan dat de gegevens niet kloppen. Als essox te veel verbindingen heeft ingesteld, dan zal hij een andere foutmelding namelijk ontvangen.Mijn advies is dan ook om de laatste versie van Spotnet 2.0.0.159 te downloaden van https://www.spotnet.tk/ en deze dan ook gewoon te gebruiken voor het downloaden. Spotnet 2 is een prima programma om te gebruiken.PS: SSL is in Nederland eigenlijk helemaal niet nodig, het vertraagd in enkele gevallen gewoon de snelheid. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 192 267 7
DukeNPDA Geplaatst Januari 29, 2016 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 29, 2016 Ja en nee, spotnet 1.8 is gewoon nog sabnzbd en spotnet 2.0 idd nzbget. Ik begrijp uit de vraag dat het om 1.8 gaat. Goed dat je aangeeft dat het om een verkeerd account gaat / verkeerde gegevens. Overigens ben ik voor het activeren van SSL. Beter het zekere voor het onzekere. Verkeer man met SSL niet meer worden uitgelezen. Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
DukeNPDA Geplaatst Januari 29, 2016 Bijdragen: 1573 Waardering: 118 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/17/09 Status: Offline Actief: September 5, 2017 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Januari 29, 2016 AAA kak.... Lees net dat het om spotnet 2.0 gaat..... Excuusjes Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 118 1.6k
xipher Geplaatst Januari 30, 2016 Bijdragen: 267 Waardering: 192 Prestatiepunten: 1368 Dagen gewonnen: 7 Lid sinds: 05/19/08 Status: Offline Actief: Januari 21 Leeftijd: 31 Was actief op: Windows Delen Geplaatst Januari 30, 2016 Overigens ben ik voor het activeren van SSL. Beter het zekere voor het onzekere. Verkeer man met SSL niet meer worden uitgelezenDan zou jou internetprovider moeten meekijken op jou netwerkverbinding. Maar dan praat je over een punt wat betreft privacy en ze hebben daar de mensen gewoon weg niet voor (als ze alles willen monitoren en direct willen controleren, filters hebben weinig zin als namen zo gecodeerd zijn). Verder is het IP adres niet zichtbaar voor andere gebruikers wanneer je download via nieuwsgroepen, dit is bij torrents wel het geval! De kans om gepakt te worden is dus nihil via de nieuwsgroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 192 267 7
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.