Oud-beheerder Duken Geplaatst April 26, 2015 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst April 26, 2015 Na aanleiding van conflict tussen mijn vrouw en een webwinkel wil ik graag de ervaring en de email wisseling delen. Dit zodat andere bezoekers vanuit Google hier hun voordeel mee kunnen doen met een Hummbee review.Het gaat hier om een bestelling bij de webwinkel hummbee.com. Na een aantal bestellingen is zonder poes pas een account gesloten en de klantenservice nogal ver te zoeken is. Een koude douche dus, zeker aangezien we al wat bestellingen bij Hummbee.com hebben geplaatst Zie onderstaand:31 maart - Bericht van Webwinkel Hummbee na het retourneren van een artikel in een bestelling.Beste,Hierbij de credit nota van uw bestelling.U ontvangt dit bericht omdat er bijvoorbeeld een retour is binnengekomen of omdat de er een artikel uit uw bestelling is gehaald.RETOURVoor het bedrag wordt een terugboeking gemaakt naar de rekening waar de betaling vandaan kwam.RUILINGHet bedrag wordt (op uw verzoek) aangewend voor een nieuwe bestelling. U krijgt hier zo spoedig mogelijk bericht van.Eventuele porto kosten wordt niet in dit overzicht weergegevenRetour: € 26,5215 april - Bericht aan HummbeeBeste Hummbee,Ik heb nog steeds geen geld retour via Pay Pal. Klopt dit of is er iets mis gegaan?Vriendelijke groet15 april - Bericht van HummbeeBeste,Terugboekingen vinden plaats tussen de 7 en 14 werkdagen. Ze zal spoedig op uw rekening staan.M vr gr,Hummbee22 april - Bericht aan HummbeeBeste Hummbee,Ik heb nog steeds geen geld retour ontvangen. Ik vind dit wel heel lang duren. 31 maart hebben jullie het retour ontvangen. Veel meer dus dan 7 tot 14 dagen zoals jullie vorige keer terug mailde.Met vriendelijk groet,26 april - Bij Paypal een zaak geplaatst over de bestelling met het verzoek om de 26,52 terug te storen (dit is geen claim)Paypal zaak staat open met het bericht om de 26,52 te voldoen.26 april - Bericht van HummbeeBeste terugbetalingen duren tussen de 7 en 14 werkdagen. Tevens worden ze op volgorde afgewikkeld. Als iemand vaker maild gaan wij niet sneller terugboeken.Iedere klant krijgt bij ons altijd zijn geld terug. Er is geen enkele reden waarom wij iets niet zouden terugboeken want dan kunnen we net zo goed gelijk stoppen.U heeft bij ons vaak gekocht en de retour was nog binnen een redelijke termijn dus ergens begrijpen wij uw Paypal claim niet helemaal.In ieder geval is het geld teruggeboekt. We hebben wel het vriendelijke verzoek dat u uw volgende aankoop elders doet. We zijn een klein bedrijf en werken voor ons plezier.Alvast bedanktHummbee26 april - Bericht aan Hummbee.com (Account blijkt te zijn verwijderd?!)Beste Hummbee,Jullie hebben mijn retour op 31 maart ontvangen, dit was een bestelling van 22 maart. Dat is dus ruim boven de 14 dagen. Ik heb hier na de eerste mail dus ook gewoon op gewacht. Vier dagen geleden heb ik hierover weer een mail gestuurd omdat ik elk bedrijf wel eens iets vergeten wordt. Hier heb hier geen reactie op ontvangen.Omdat we geen reactie ontvangen met uitleg over de lange wachttijd heeft mijn man hier een paypal "case" van gemaakt. Dan blijkt het gelukkig wel snel terug te komen.Ik vind u reactie erg klant onvriendelijk. Overigens geeft mijn man aan dat dit geen claim was. Een claim kan pas plaatsvinden als er op het eerste bericht geen reactie of actie plaats vind.Daarnaast zie ik dat ik uit jullie systeem ben verwijderd, jammer om te zien dat op deze wijze de zaken verlopen aangezien ik diversen bestellingen bij jullie hebt geplaatst.Hoop op een reactie anders voel ik mij genoodzaakt om na de prettige ervaringen ook deze onprettige ervaringen te delen.Mvg,26 april - Bericht van HummbeeBeste,De bestelling was van de 23e de retour van de 31e.Wij begrijpen best dat het prettiger is om een retour gelijk teruggeboekt te krijgen maar dit kan niet omdat we het ook nauwkeurig moeten doorboeken. Meestal doen we dit in een weekend als het hier rustig is.Wij hebben geen aparte afdeling boekhouding dus daar is niet iemand dagelijks mee bezig. We hanteren lage prijzen op de site en dit kan alleen omdat we weinig personeel hebben.Wij hebben uw account verwijderd omdat u niet accoord gaat met onze voorwaarden en dan moeten we ook niet samenwerken. Alleen al het feit dat we nu weer een dreigement krijgen dat u van alles gaat delen is al reden genoeg.Zoals ik al zei het moet voor ons leuk blijven en zover ik kan zien doen we niets verkeerd.M vr gr,Hummbee26 april - Bericht aan HummbeeBeste,Voor kleine bedrijven heb ik alle begrip, langer wachten ook.23 maart besteld, 31 retour, vandaag 26 april dus 26 dagen.Begrip, uitleg en excuses zijn helaas ver te zoeken.Ik had gehoopt om dit netjes te kunnen afsluiten, het was al helemaal geen dreigement..Het verwijderen van het account omdat we niet akkoord gaan met de voorwaarden vind ik ook erg vreemd. Het starten van een Paypal zaak heeft niks te maken met gestelde voorwaarden op de website. De vervreemde communicatie van u na deze actie schrikt mij op. Jammer,Ik ben blij dat ik na aanleiding van deze e-mails geen klant meer bent, doordat er geen positieve uitkomt is zal ik bij Google ook geen positieve review geven.Groet-----Hierbij dus een bericht voor de bezoekers van Google / overige sites waar je je voordeel mee kan doen.Liever wat meer betalen op kleertjes.com waar de ervaringen voor ons wel goed zijn. Fijne avond, 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.