MirandaL Geplaatst Maart 27, 2015 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/15 Status: Offline Actief: Maart 27, 2015 Delen Geplaatst Maart 27, 2015 Hallo,..Ik was op zoek naar een e book en kwam op deze site terecht,..ziet er interessant uit.Ik ben Miranda, 39 jaar, getrouwd en mama van 2 boys (4 en 3 jaar)Woonachtig in Eindhoven, geboren in de randstad!Wie weet is deze site binnenkort mijn nieuwe hobby ;-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
reneetje1969 Geplaatst Maart 27, 2015 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Maart 27, 2015 Welkom MirandaL. Dit is geen downloadsite dus links naar te downloaden bestanden zal je hier niet tegenkomen. Maar we kunnen je misschien wel in de goede richting duwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.