jelmer11 Geplaatst Maart 14, 2015 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Maart 14, 2015 (bewerkt) Hallo,Ik zit er over te denken om een Chromecast aan te schaffen. Nou kwam ik deze aanbieding tegen:Een Chromecast voor 17,50. Hier komt nog wel verzendkosten van 5,90 overheen, maar met een totaal van 23,40 is hij toch ruim een tientje goedkoper dan de goedkoopsten die Tweakers aangeeft in de Pricewatch. Het lijkt dus een mooie deal, maar is het te mooi om waar te zijn? Ik heb gezocht op ervaringen van mensen over de webshop, maar ik kon eigenlijk niks vinden.De informatie die Dealqlub geeft is (voor zo ver ik weet) alleen dit: http://www.dealqlub.com/wat-dealqlub/Ook qua garantievoorwaarden kan ik niets vinden. Mijn vraag is dus ook of iemand ervaring heeft met deze site en of het verstandig is om de Chromecast hier te kopen?Alvast Bedankt! Maart 15, 2015 bewerkt door jelmer11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
reneetje1969 Geplaatst Maart 15, 2015 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Maart 15, 2015 Zover ik kan zien is het een Nederlands bedrijf die deze site runt. Garantie wordt besproken in de Algemene voorwaarden: http://www.dealqlub.com/algemene-voorwaarden/ Heb zelf geen ervaring met deze site maar voor die paar tientjes zou je de gok nog wel kunnen wagen. Echter blijft het altijd lastig als het apparaat kapot gaat. Probeer dan maar eens contact te krijgen en bovendien moet je het kapotte artikel weer met de post retourneren. Een hoop gedoe dus. Daarom zou ik persoonlijk toch gaan voor een elektronicazaak bij mij in de buurt waar ik gewoon kan binnen stappen als het apparaat defect is. Geeft mij een stuk geruster gevoel. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Gast Geplaatst Maart 15, 2016 Delen Geplaatst Maart 15, 2016 Ik kocht onlangs een joggingbroek bij Dealqlub. Op het bevestigingsformulier dat ik kort erop ontving, stond een andere maat vermeld dan ik had besteld. Ik heb Dealqlub onmiddellijk via e-mail erop attent gemaakt, en zij zouden dit aanpassen. Een paar dagen later ontving ik de joggingbroek, in de verkeerde maat ... Op 2 e-mailberichten met de vraag mij de goede maat te zenden, heb ik geen antwoord ontvangen ! Slechte verzenddienst. Slechte support. Weinig ernstig bedrijf. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
reneetje1969 Geplaatst Maart 15, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Maart 15, 2016 Ok, bedankt voor je feedback. Gezien de prijzen die ze daar hanteren kan je inderdaad niet teveel service verwachten. Maar de bestelling correct uitvoeren is toch wel het minste wat je mag verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Gast Geplaatst April 4, 2016 Delen Geplaatst April 4, 2016 Ik heb al enige tijd geleden een kruimeldief stofzuiger besteld . Daar de leveringstermijn al overschreden is ( 7 tot 14 werkdagen ) heb ik al twee maal een mail gestuurd , maar nog steeds geen antwoord terug ontvangen . Contact leggen is dus niet gemakkelijk . Hopelijk wordt mijn bestelling ( al is het met vertraging misschien ) toch nog geleverd . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast guest Geplaatst April 19, 2016 Delen Geplaatst April 19, 2016 heb onlangs ook bij hen iets besteld, kreeg 12/04/2016 bevestigingsmail met ordernummer dat de bestellling verzendingsklaar was. vandaag 19/04 nog steeds niets aangekregen ; de persoon die ik aan de lijn kreeg op verzekerde me dat ik het pakketje deze week nog zou krijgen. we wachten dus nog effe af ! Electronica zou ik idd ook niet snel via webshop kopen ivm garantie / defecten etc .. kan wel eens moeilijk verlopen vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Niet doen Geplaatst Juni 4, 2016 Delen Geplaatst Juni 4, 2016 Doe het absoluut niet. Zeer onbetrouwbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Gast Geplaatst Juli 14, 2016 Delen Geplaatst Juli 14, 2016 Ik heb al regelmatig bij DealQlub iets besteld. Prijzen zijn veel lager dan in de winkel, dus is wel de moeite. Tot nu toe alles nog netjes geleverd gekregen. Een van de leveringen had vertraging opgelopen, dus kreeg ik een week later dan verwacht. Erover gebeld en ze hebben mij er netjes van op de hoogte gesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
reneetje1969 Geplaatst Juli 14, 2016 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Juli 14, 2016 Bedankt voor je bijdrage Gast. Positieve recensies mogen ook best gemeld worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 14, 2016 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 14, 2016 Inderdaad, over het algemeen plaatsen mensen ook eerder negatieve reacties of fout gelopen bestellingen. Maar dat staat overigens los van dealqlub. Dat is vrijwel overal zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Gast Geplaatst April 20, 2017 Delen Geplaatst April 20, 2017 Ik heb ook al vanalles gekocht op dealqlub, messenset, koptelefoon, lamp voor in de keuken. Ben wel tevreden ookal duurt levering soms wat langer, zeker voor die prijzen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
janous Geplaatst November 20, 2017 Bijdragen: 1 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/20/17 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2020 Delen Geplaatst November 20, 2017 Windows 10 Home besteld, Na 14 dagen krijg je dan een mailtje dat je het product mag downloaden met een openings code. Persoonlijk vind ik dit echt misleiding van een klant, en heeft deze site geen recht van bestaan 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1
Meh Meh Geplaatst November 20, 2017 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst November 20, 2017 Verkoopt dealqlub Windows 10 Home? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast Waynestock Geplaatst Mei 24, 2018 Delen Geplaatst Mei 24, 2018 Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld. Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen. Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten. Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice. Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen. NoDealQlub!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Mei 24, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 24, 2018 Ik ken dealqlub.com zelf niet en kan dus niets positiefs noch negatiefs over ze zeggen. Bij dit soort websites kan het soms meer dan een maand duren voordat je iets ontvangt. Als ik iets bij ze zou bestellen, zou ik betalen met Afterpay of Paypal. Dan is er namelijk een aankoop verzekering, je kan dan je geld terugkrijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast waynestock Geplaatst Mei 26, 2018 Delen Geplaatst Mei 26, 2018 Op 24-5-2018 om 21:12 zei Gast Waynestock: Ik heb op 25-04-2018 een bluetooth carkit besteld. Op 02-05-2018 kreeg ik een mail dat mijn bestelling in behandeling is genomen. Het is nu 24-05-2018, en ik zit nog steeds te wachten. Ik heb deze week 2 mailtjes verstuurd, ik heb vanmiddag een keer of 6 gebeld naar de klantenservice. Op mijn mailtjes krijg ik geen antwoord, de telefoon laat ik tot het eind overgaan, duurt ± 1,30 minuten, maar er wordt niet opgenomen. NoDealQlub!!!!!!!!!!!! Ik heb dit nummer gebeld, -WEG-, daar kreeg ik het nummer van ene Daan -WEG-. Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad. Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen. Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen. Ben benieuwd...………………………………... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Mei 26, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 26, 2018 Vraag het ze eens op social media. Facebook werkt meestal uitstekend. https://www.facebook.com/dealqlub/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Gast Janous Geplaatst Mei 27, 2018 Delen Geplaatst Mei 27, 2018 Misleidende site niet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ************* Geplaatst Mei 30, 2018 Delen Geplaatst Mei 30, 2018 Op 26-5-2018 om 23:27 zei Gast waynestock: Ik heb dit nummer gebeld, , daar kreeg ik het nummer van ene Daan . Wat hij precies doet weet ik niet, interesseert me ook niet, hij wist me te vertellen dat ze zwaar onderbezet zijn bij de klantenservice en dat hij niet begreep dat mijn bestelde product nog niet geleverd was, want ze hebben dat gewoon op voorraad. Hij zou het zo snel mogelijk gaan regelen. Dus, zit je al (te)lang op je bestelde spullen van DealQlub te wachten, ik zou zeggen , platbellen. Ben benieuwd...………………………………... 30-05-2018, zit nog steeds te wachten. Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ********** Geplaatst Mei 30, 2018 Delen Geplaatst Mei 30, 2018 2 uur geleden zei Gast *************: 30-05-2018, zit nog steeds te wachten. Door schade en schande wijs geworden zullen we maar zeggen, hier bestel ik nooit meer iets. Ik denk. laat ik de klantenservice nog eens mailen...…. Na 2 minuten krijg ik zowaar antwoord van Daan die ik telefonisch gesproken heb. Met excuses dat het nog steeds niet is opgelost. Over de telefoon vertelde hij mij dat het product gewoon op voorraad is, en nu wanneer het binnen is ik het gratis toegezonden ga krijgen, want hij gaat mijn geld terug storten. Mijn volgende stap zal wel een mailtje naar Kassa worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Meh Meh Geplaatst Mei 30, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst Mei 30, 2018 Je geld terug en toch krijg je gratis het gewenste product. Het wachten was misschien niet leuk, maar als ze je je geld terugstorten en je een gratis product toesturen, zou dat wel erg netjes zijn. Ik kan niets negatiefs vinden over dit bedrijf. Iemand klaagt over ongewenste email van ze, meer niet. Wacht het even af, hopelijk doen ze wat ze beloofden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Meh Meh Geplaatst December 3, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 3, 2018 Heb je ze gemaild op dit adres: helpdesk@dealqlub.com @Dillie? Op de Tivolistraat 6 worden o.a. flexwerkplekken aangeboden, ze hebben er mogelijk geen eens een echt kantoor. Of Qlubhousetilburg.com onderdeel is van ze weet ik zo niet, het kan ook een verhuurder zijn van flexwerkplekken. Probeer ze eens te bellen. 013 458 28 92 Dealqlub.com zit bij Siteground hosting in de VS, de houdergegevens zijn echter anoniem. Probeer ze via bol.com te benaderen, ze zijn een partner. Ga naar https://www.klacht.nl/, https://kassa.bnnvara.nl/, https://radar.avrotros.nl/ en doe daar je beklag. Als je via VISA, Paypal of afterpay hebt betaald kan je proberen je geld terug te krijgen. @Edit; vergeet het maar. Talloze mensen hebben dezelfde klacht. Kansloos. Facebook klachten. Maar, ze hebben nog wel een KvK inschrijving. En zijn dus nog niet failliet. Het is een BV... persoonlijk hebben ze weinig te verliezen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Moderators William1 Geplaatst December 4, 2018 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst December 4, 2018 Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Meh Meh Geplaatst December 4, 2018 Bijdragen: 4260 Waardering: 1414 Prestatiepunten: 3088 Dagen gewonnen: 88 Lid sinds: 03/20/17 Status: Offline Actief: Maart 4, 2023 Delen Geplaatst December 4, 2018 7 uur geleden zei Draakie: Dit is echt een vreemde webshop. Zoveel klachten en de site ziet er zeker professioneel uit. Ook met referenties naar bol.com een adres, telefoonnummer etc. Ik kan mij voorstellen dat je hier wat besteld zonder eerst onderzoek te doen Ja, mee eens. Ziet er gewoon betrouwbaar uit. Vraag mij af wat er achter zit. Een aankomend faillissement, zolang mogelijk blijven verkopen om de schuld te beperken. Kan van alles zijn. Het is een BV, de eigenaren lopen lachend weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1.4k 4.3k 88
Klokkybrongo Geplaatst December 23, 2018 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/23/18 Status: Offline Actief: December 26, 2018 Delen Geplaatst December 23, 2018 (bewerkt) 3-12 heb ik mijn bestelling geplaatst. Vergeet het met deze site. Dit lijkt mij een klassieke vorm van faillissementsfraude. DealQlub is een BV met mogelijke katvanger Daan Jurriëns en co-owner is 4online Group (in hetzelfde gebouw, ook erg slecht bereikbaar) . Daan is de koper van deze BV (Bron: LinkedIn). Ik ben niet zeker over het feit dat DealQlub bij Siteground Hosting zit, want het is een hosting service dat plek geeft voor websites. Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat DealQlub van hen is? De BV heeft een plotse onderbezetting, niet gek! Ze kunnen helemaal niet meer leveren aan de klanten. DealQlub BV hoe dan ook een probleem met de betaling aan de leveranciers. Ze zitten met te grote schulden nu. Maar de site is nog steeds online en transacties worden nog steeds gemaakt. Qlubhouse krijgt regelmatig klanten van DealQlub aan de telefoon. Onze goede lieve BV besloot ook een aantal klanten valse hoop te bieden op levering. Niet raar, want de LinkedIn van Qlubhouse meldt (over hun beschrijving): Citaat In Qlubhouse Tilburg zijn momenteel de volgende bedrijven gevestigd: 4online Group, 4Everyware Stocklots B.V. Citymarketing Tilburg, Everbetter, Eyeworx, TIChuis, DealQlub, , Kompas advocatuur, Merkenbureau Abcor, S-Recruitment , BressonenvanKempen, Schouderaanschouder, van Lanschot Bankiers, Supernova, Interselling. Vergeet DealQlubs contactgegevens, daar heb je echt geen zak aan. Ze hebben zichzelf onbereikbaar gemaakt. Je krijgt niemand aan de lijn, en je kan zelfs niets sturen via Daans werkgever-email. Ik ben niet zeker over de intenties van Qlubhouse bij mijn telefoontje toen. Ik weet ook niet of ze wel weten van DealQlubs frauduleuze handelingen. Ik heb een aangifte gedaan, maar no way krijg ik mijn met iDeal overgemaakte geld ooit terug. December 23, 2018 bewerkt door Klokkybrongo correctie feiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.