Gast NastyJC Geplaatst Juli 3, 2005 Delen Geplaatst Juli 3, 2005 Zou iemand mij lid willen maken of willen uitnodigen voor LiquidTorrent.Org Het schijnt net als GMail te werken. Je kan alleen maar uitgenodigd worden. Prima beveiliging zodat niet iedereen die een computer heeft zich blindelings aanmeld, zoals bij hotmail. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou uitnodigen voor LiquidTorrent.Org. Mijn e-mail adres is [modbreak=Fredpascal]E-mail gewijzigd tegen Spambots[/modbreak] p.s.als dank zal ik die gene ook uitnodigen voor een gratis e-mail account van Gmail (2,3 GB Gratis Opslag)[/ :whistle: :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie