Fransvn Geplaatst Oktober 30, 2014 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/01/10 Status: Offline Actief: Oktober 24, 2018 Delen Geplaatst Oktober 30, 2014 Ik probeer in iTunes een afspeellijst met alleen MP3 nummers te maken.Het lukt me niet. Geen filters gevonden voor mp3.Graag hulp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 31, 2014 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Woensdag om 14:18 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 31, 2014 Je bedoelt eigen gedownloade nummer in je Itunes lijst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Trizomu Geplaatst November 3, 2014 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst November 3, 2014 Ik heb er in het geheel geen probleem mee.1: Selecteer een mp3 en klik rechts, indien het een nieuwe afspeellijst is selecteer dan "Nieuwe afspeellijst van selectie"2: De afspeellijst krijgt meteen de naam van de geselcteerde mp3 maar die staat meteen in het blauw en kan u onmiddelijk veranderen naar de naam die u zelf wil.3: Iedere mp3 die u nu zou willen toevoegen hoeft u juist te selecteren en rechts te klikken, waarna u toevoegen aan afspeellijst selecteerd om daarna onmiddelijk in de lijst van afspeellijsten de juiste te selecteren.Ik probeer in iTunes een afspeellijst met alleen MP3 nummers te maken.Het lukt me niet. Geen filters gevonden voor mp3.Graag hulp.Dit lijkt me een fout te zijn die zou kunnen gebeurd zijn bij het installeren van ITunes, gewoon deïnstalleren en gewoon opnieuw downloaden (de laatste versie) - opnieuw installeren. Indien u de Quickplayer niet mee wenst te installeren dan dient u het vinkje weg te halen voor u begint met de installatie, de rest laat u gerust aangevinkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.