MartinSr Geplaatst Oktober 4, 2014 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/04/06 Status: Offline Actief: Oktober 5, 2014 Delen Geplaatst Oktober 4, 2014 Het volgende probleem doet zich met mijn PC voor:Ik heb op mijn PC een externe harddisk aangesloten deze zit bovenop de PC (Medion). Wanneer ik naar mijn externe harddisk ga en opent deze is dit maar voor 6 seconden. Hij (PC) sluit af en ik zit weer op mijn bureaublad. Ik heb ook al via een andere USB aansluiting contact gemaakt maar dan hetzelfde probleem. Sluit ik de externe harddisk bij mijn buurman z'n PC dan is er geen probleem. Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen want er staan veel foto's/films en muziek op mijn externe harddisk ongeveer 1,3 TB.Het is net of de externe harddisk op slot zit. geen toegang heeft.In afwachtingMartinSr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Farid. Geplaatst Oktober 4, 2014 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Oktober 4, 2014 Hoelang doet zich dit al voor en wat is er gebeurt voordat dit kwam?Heb je ook de usb aansluitingen aan de achterkant geprobeerd?Wat voor een externe hdd is het? (Western digital, samsung, etc.)Als je de schijf aansluit. Ga dan naar start > rechtermuisklik op computer > eigenschappen > apparaatbeheer. Zie je daar iets bijzonders staan? (Uitroeptekens/kruizen)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.