Patrickj Geplaatst September 18, 2014 Bijdragen: 427 Waardering: 10 Prestatiepunten: 317 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Maart 6, 2023 Delen Geplaatst September 18, 2014 Ik wou zojuist IOS 8 installeren op mijn iPhone 5 met 16gb..Echter gaf deze aan dat er niet genoeg ruimte vrij is(5.8 nodig)Ik heb nu Deezer(3.3gb) verwijderd..Maar nu zie ik dat ik 7.6 heb gebruik en 5.8 vrij. Dit is 13.4, wat is er met de overige 2.6?En ik gebruik juist niet veel geheugen..Ik hoorde dat het ook 100én mb's kan schelen als je apps als FB,Instagram en twitter verwijdert en opnieuw download.Klop dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 427
Farid. Geplaatst September 18, 2014 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 18, 2014 (bewerkt) Denk dat je beter je EIphone kan backuppen. Leeghalen en dan IOS 8 erop gooien. Dan weer dingen terug gaan zetten September 18, 2014 bewerkt door Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.