bollje1000 Geplaatst September 13, 2014 Bijdragen: 22 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/10 Status: Offline Actief: November 19, 2016 Delen Geplaatst September 13, 2014 Goeie middag, Kan iemand mij a.u.b. op een hele simpele manier uitleggen hoe ik gedownloade games die ik op een dvd gebrand heb, spelen op de pc? Ik ben niet een van de jongste meer Ik heb wat games van Spotnet afgehaald en op dvd. staan maar als ik ze in mijn (nieuwe) pc. doe, doet ie niets. De pc. is in principe goed om te gamen maar misschien heb ik een programmaatje nodig om te spelen. Sommige simpele games gaan rechtstreeks zonder dat ik ze gebrand heb maar anderen niet. B.v.b. hartelijk dank voor de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 22
Farid. Geplaatst September 13, 2014 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 13, 2014 Om welke game(s) gaat het?En hij doet niks? Kan je iets specefieker zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
bollje1000 Geplaatst September 13, 2014 Bijdragen: 22 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/10 Status: Offline Actief: November 19, 2016 Auteur Delen Geplaatst September 13, 2014 (bewerkt) Goeie middag Farid en dank voor je reactie.Het is zo dat als ik dus dat dvd'tje in de pc. doe, dan krijg ik de vraag Map bestanden weergeven. Als ik daar dan op druk zie ik een hele hoop bestandjes, en verder weet ik het dan niet meer. Ik kan ook nergens zien dat er iets staat hoe nu verder. Het gaat b.v. om de game Mind path to thalamus. September 13, 2014 bewerkt door bollje1000 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 22
Farid. Geplaatst September 13, 2014 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 13, 2014 Zou je een screenshot willen maken van de bestanden die in het mapje staan en deze dan willen posten. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
bollje1000 Geplaatst September 14, 2014 Bijdragen: 22 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/10 Status: Offline Actief: November 19, 2016 Auteur Delen Geplaatst September 14, 2014 Och Farid nou vraag je me wat zeg. Ik ben 63 jaar dus dat soort dingen ken ik niet. Plakken kan ik niet omdat dat niet aangegeven wordt.Het zijn in ieder geval allemaal witte mapjes.Maar als het teveel werk is, dan hoeft het niet. Ik weet gewoon dat ik er te weinig verstand van heb en vraag bijna het onmogelijke van iemand anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 22
reneetje1969 Geplaatst September 16, 2014 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst September 16, 2014 Die Mind path to thalamus die ik vind op Spotnet is gepost als ISO bestand. Om deze ISO op dvd te branden kan je het beste het gratis van internet te downloaden programmaatje Imgburn gebruiken (http://www.imgburn.com/). ISO niet eerst uitpakken o.i.d. maar direct met Imgburn op dvd branden. Bedenk wel dat er op deze ISO waarschijnlijk ook een crackmap staat met de benodigde bestanden/cracks om het spel werkend te krijgen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.