Rosemarieke Geplaatst Februari 1, 2014 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/11 Status: Offline Actief: Februari 2, 2014 Delen Geplaatst Februari 1, 2014 Wie kan mij helpen.. mijn virusscan geeft de hele tijd aan dat Trojan.Ransomlock.Q op mijn computer zit en dat er een hoog risico is, maar hij kan het niet verwijderen. Ik heb ook echt geen idee hoe ik dit wel kan verwijderen en van 't internet word ik ook niet wijzer. Wie kan mij van dit virus afhelpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Farid. Geplaatst Februari 1, 2014 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 1, 2014 Probeer malwarebytes eens.Over welke virusscanner beschik je?Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Rosemarieke Geplaatst Februari 1, 2014 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/11 Status: Offline Actief: Februari 2, 2014 Auteur Delen Geplaatst Februari 1, 2014 (bewerkt) nortonEDIT:Malware bytes kan de trojan niet vinden .. en nu? Februari 5, 2014 bewerkt door Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Releases Geplaatst Februari 2, 2014 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 2, 2014 Probeer even ESET online scanner. Deze werkt top!Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
KAPE Geplaatst Februari 5, 2014 Bijdragen: 60 Waardering: 4 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/04/08 Status: Offline Actief: Oktober 2, 2015 Delen Geplaatst Februari 5, 2014 (bewerkt) Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op. Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft. RSIT 32 bit (RSIT.exe) RSIT 64 bit (RSITx64.exe) Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten. Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue" Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend. Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht. Februari 6, 2014 bewerkt door Farid. Hijackthis en dergelijke zijn niet toegestaan op het forum 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 4 60
Trizomu Geplaatst Februari 5, 2014 Bijdragen: 1570 Waardering: 784 Prestatiepunten: 2531 Dagen gewonnen: 55 Lid sinds: 02/17/10 Status: Offline Actief: April 24, 2023 Leeftijd: 60 Delen Geplaatst Februari 5, 2014 Enkele mogelijke pagina's met een eventuele oplossing: http://www.yac.mx/nl/guides/trojan-horse-guides/20140103-how-to-remove-Trojan.Ransomlock.Q!g16-through-yac-virus-removal-tool.html http://www.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2009-041513-1400-99 http://www.fixpcyourself.com/removal-guide-for-trojan-ransomlock-virus/ Voor verdere, meerdere, mogelijkheden kan u zoeken via Google op trojan.ransomlock.q zoals ik gedaan heb om de aangegeven mogelijke oplossingen te vinden. Mvg. Trizomu 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 784 1.6k 55
Releases Geplaatst Februari 6, 2014 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Februari 6, 2014 Download RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft. RSIT 32 bit (RSIT.exe) RSIT 64 bit (RSITx64.exe) Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten. Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue" Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend. Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht. Helaas is het sinds een aantal jaar op het forum verboden om iemand te helpen met Hijackthis of andere log programma's om een gebruiker te helpen. Dit ivm veel ellende die we ooit gehad hebben met een gebruiker die hier niet genoeg verstand van had en daardoor gebruikers met kapotte Windows installaties liet zitten. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
jesonjohn01 Geplaatst December 2, 2014 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/02/14 Status: Offline Actief: December 4, 2014 Delen Geplaatst December 2, 2014 (bewerkt) Spam December 2, 2014 bewerkt door Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.