jelmer11 Geplaatst Januari 22, 2014 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Januari 22, 2014 Hallo, Het valt me de laatste tijd op, (ik weet niet hoe lang het al zo is), dat Google zoeken heel veel batterij gebruikt. Dit, terwijl ik helemaal niet zoek. Ik vraag me dus af waarom deze app zoveel batterij gebruikt en of dit echt nodig is. Weet iemand dit? Alvast bedankt Verstuurd van mijn Nexus 7 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Erwin. Geplaatst Januari 22, 2014 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Januari 22, 2014 Heb je Google Now ingesteld staan? En staat je google zoekbalk nog als widget op je homescreen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
reneetje1969 Geplaatst Januari 22, 2014 Bijdragen: 918 Waardering: 429 Prestatiepunten: 707 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/25/09 Status: Offline Actief: Januari 3, 2023 Delen Geplaatst Januari 22, 2014 Na de recente update naar Android 4.3 heb ik ook het idee dat mijn batterij van mijn Galaxy S3 sneller leeg is. Als je een Google account hebt kan het helpen om automatisch synchroniseren uit te zetten en die voortaan handmatig te doen. Het synchroniseren gebeurt de hele dag door en vraagt behoorlijk wat van je batterij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 429 918 4
jelmer11 Geplaatst Januari 22, 2014 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Auteur Delen Geplaatst Januari 22, 2014 Na de recente update naar Android 4.3 heb ik ook het idee dat mijn batterij van mijn Galaxy S3 sneller leeg is. Als je een Google account hebt kan het helpen om automatisch synchroniseren uit te zetten en die voortaan handmatig te doen. Het synchroniseren gebeurt de hele dag door en vraagt behoorlijk wat van je batterij.Bedankt voor de tip, maar handmatig synchroniseren doe ik liever niet. Heb je Google Now ingesteld staan? En staat je google zoekbalk nog als widget op je homescreen?Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met TapatalkJa, ik heb Google Now ingesteld en ook de zoekbalk widget op mijn homescreen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.