petie Geplaatst Januari 6, 2014 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/20/09 Status: Offline Actief: Februari 3, 2015 Delen Geplaatst Januari 6, 2014 Hey allemaal Ik heb binnenkort examen programmeren met Pascal free. Ik probeer al uren om deze oefening (zie bijlage) op te lossen maar het lukt me niet. Zou iemand mij hiermee willen helpen aub. Dit is wat ik tot nu toe heb gevonden: program VbEx2Oef6; uses crt; var lengte,breedte,l,b,teller:integer; var plus,min,ver:char; begin lengte:=0; breedte:=0; plus:= '+'; min:= '-'; ver:= '|'; write('Lengte: '); read(lengte); write('Breedte: '); read(breedte); clrscr; gotoXY(20,14); writeln(plus); for teller:= lengte downto 0 do begin writeln(ver); end; for teller:= breedte downto 0 do begin write(min); end; readkey end. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Tom Geplaatst Januari 7, 2014 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 7, 2014 Ik heb het idee dat maar heel weinig mensen hier dat programma kennen. Of misschien wel niemand. Ik zou hier je heil niet zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.