Sietse van der Meulen Geplaatst Januari 5, 2014 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/05/14 Status: Offline Actief: Januari 5, 2014 Delen Geplaatst Januari 5, 2014 Ik download sinds kort films en series.Ik zoek mijn downloads op via spotlite dan download ik ze met sabnzb.en vervolgens moet ik ze eerst omzetten naar .mv4 en dan kan ik ze pas toevoegen aan itunes.Hebben jullie een idee hoe ik dit makkelijker geautomatiseerd kan laten doen?Downloads moeten wel in itunes komen voor Airplay met apple tv hebben jullie een idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Releases Geplaatst Januari 5, 2014 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 5, 2014 Ik meen dat het programma Handbrake een optie had om automatisch een map in de gaten te houden dat als er nieuwe content in terecht kwam dat die ze dan automatisch ging converteren naar m4v. Wellicht daar even op googelen?Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
ScroogeMcDuck Geplaatst Januari 6, 2014 Bijdragen: 61 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/27/11 Status: Offline Actief: Juni 19, 2017 Delen Geplaatst Januari 6, 2014 Ik zou hiervoor geen Handbrake aanraden, omdat die de boel gaan her-encoden waarmee je dus veel kwaliteit verliest. Je moet het bestandje simpel weg remuxen naar .m4v of .mp4 en dat kan met een app als txmuxer. Ik zal even kijken of die een batch/watch functie heeft om de boel te automatiseren. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 61
Releases Geplaatst Januari 6, 2014 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Januari 6, 2014 Je hebt dan vaak weer gezeur met geluid wat niet werkt omdat het niet ondersteund word door de atv.Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Wous Geplaatst Januari 6, 2014 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Januari 6, 2014 Welke Apple TV heb je? De 2e generatie is ook te jailbreaken waardoor alle formats worden ondersteund.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.