Gast yorick Geplaatst Juni 30, 2005 Delen Geplaatst Juni 30, 2005 ik wil heel graag een eigen ftp server hoe maak je dat en welk ip adres heb ik en zo nodig dat er ook andere op kunnen alsvast bedankt yorick grijseels Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 30, 2005 Delen Geplaatst Juni 30, 2005 Je vraag snap ik niet helemaal..maar het kan wel. Alleen het gaat wel ten koste van de kwaliteit van de films, dat is niet te voorkomen. Het wordt weliswaar niet vreselijk veel minder, maar iets minder wel. Je moet (volgens mij) de video opnieuw coderen, maar dan met een lagere bitrate, zodat er 2 films passen op de DVD. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast yorick Geplaatst Juni 30, 2005 Delen Geplaatst Juni 30, 2005 dat snap ie niet ik heb het over een ftp geen dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 30, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 30, 2005 Hier is een goede handleiding: http://www.digiweetjes.com/Gevorderden/Gevorderden12.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Juli 1, 2005 Delen Geplaatst Juli 1, 2005 haha sorry, op het verkeerde topic gereplyed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.