Musta Geplaatst December 15, 2013 Bijdragen: 220 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/09 Status: Offline Actief: Januari 4, 2014 Delen Geplaatst December 15, 2013 Ik probeer nu al een tijdje mijn nieuwe router aan te sluiten op de experiabox, maar ik krijg geen signaal door? Als ik de router weer eraf haal, krijg ik wel internet door. De router en modem werken verder correct, alleen het internet komt niet door?Iemand die mij kan helpen hiermee? We hebben nu thuis al ongeveer 4/5 jaar dezelfde modem van KPN, de thomson tg789vn en het bereik valt nu tegen sinds we steeds meer apparaten gebruiken.Wat kan ik hieraan doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 220
Releases Geplaatst December 15, 2013 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 15, 2013 (bewerkt) Bellen met 0800-0402Even aangeven dat je modem continu uitvalt en slecht WiFi bereik heb. Dan krijg je de nieuw V8 of eventueel de V9 toegestuurd.Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk December 15, 2013 bewerkt door Releases 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.