Sandrasox Geplaatst November 7, 2013 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/05/13 Status: Offline Actief: December 10, 2013 Leeftijd: 45 Delen Geplaatst November 7, 2013 (bewerkt) Hi all Ik ben Marina , 24 jaar oud Ik ben op zoek naar een goede man . Als hij bestaat... Ik ben lief en sport... Hoop dat u begrijpt Het is een interessant forum voor mij , dus ik denk dat we dezelfde hobby's Dus laten we chatten. Mijn e - mail is xmarina2012@gmail.com, Skype Sandrasox Alstublieft , stuur me je fotos ! __ later toegevoegd: Deze fotografie is beschadigd , sorry! Trouwens , al mijn foto's hier : Www.duken.nl P.S. En over dat onderwerp "Downloaden met Bittorrent" heb enkele vragen... November 7, 2013 bewerkt door Farid. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Farid. Geplaatst November 7, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst November 7, 2013 Daten mag je op andere forums doenTopic closed 1 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie