smartass Geplaatst September 28, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 28, 2006 heej ik heb nu sinds een paar dagen een probleem met m'n comp, als ik hem opstart en sluit hem binnen een uur weer af, is er niks aan de hand, maar als ik hem de hele dag aan heb staan, en wil hem s'avonds afsluiten, gebeurt er niks als ik op afsluiten druk, :S ik heb al gescand naar virussen en spyware, maar niks gevonden weet iemand wat ik ertegen kan doen? want het begint knap vervelend te worden.. :-\ alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Eagles Geplaatst September 29, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 29, 2006 het kan zijn dat de pc even nodig heeft om alle data weg te schrijven, en downloadprogramma's en dergelijke te sluiten. of hij is ergens in die tijd gecrasht en dan zal je hem met de aan/uit moeten uitzetten ja. een defragmentatie van je harde schijf zou kunnen helpen O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
smartass Geplaatst September 30, 2006 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst September 30, 2006 oke tnx, dan ga ik m'n schijf maar es defragmenteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie