Siebrand Geplaatst Oktober 25, 2013 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/06 Status: Offline Actief: Februari 12, 2015 Delen Geplaatst Oktober 25, 2013 Hallo,Ik heb tomtom voor android gedownload, maar krijg het niet op mijn telefoon..Hoe krijg ik die bestanden op mijn sd kaartje van de telefoon? Moet het kaartje er dan uit of kan het op een andere manier.Is er misschien iemand die mij hiermee wil helpen? Via mail of chat.Zou je dankbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
jelmer11 Geplaatst Oktober 26, 2013 Bijdragen: 628 Waardering: 35 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/10 Status: Offline Actief: Mei 31, 2018 Delen Geplaatst Oktober 26, 2013 Waarschijnlijk zit er bij je telefoon een USB kabeltje. Deze doe je in je telefoon en de andere kant in de USB poort van je computer. Dan kan je vervolgens de bestanden naar je SD kaart verplaatsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 35 628
xBartT Geplaatst Oktober 27, 2013 Bijdragen: 1 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/13 Status: Offline Actief: Oktober 27, 2013 Delen Geplaatst Oktober 27, 2013 Stop allebei de bestanden in een mapje,kopieer dat mapje naar de SDdownload Astro uit de Play storezoek naar het mapje die je op je SD heb gezet en installeer het. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.