Pascalnijhuis Geplaatst Oktober 21, 2013 Bijdragen: 81 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Mei 4, 2015 Delen Geplaatst Oktober 21, 2013 (bewerkt) Ik heb een tijdje terug een Asus N76VB aangeschaft met helaas Windows 8.nu ben ik zelf totaal niet te spreken over Windows 8 en heb mijn Windows 7 cd gepakt en heb Windows 7 professional 32 bit geïnstalleerd.Maar nu heb ik drivers nodig voor de gehele computer.Wie kan mij helpen?alvast dank! Oktober 24, 2013 bewerkt door Duken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 81
Tom Geplaatst Oktober 22, 2013 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Oktober 22, 2013 Je kunt ze vinden op de site van Asus. Daar kun je op type zoeken en jouw notebook(lijn) staat er vast tussen.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Pascalnijhuis Geplaatst Oktober 22, 2013 Bijdragen: 81 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/11/09 Status: Offline Actief: Mei 4, 2015 Auteur Delen Geplaatst Oktober 22, 2013 Bedankt voor uw reactie!Ik heb eindelijk met pijn en moeite de juiste drivers kunnen installeren. Aangezien alle drivers alleen voor Windows 8 waren kon ik toch nog via hier en daar wat drivers bij elkaar smokkelen.Het meeste stond gelukkig ook op de Asus driver cd zelf, maar nu komt het volgende.Ik heb mijn Laptop om getoverd naar Windows 7, maar na 1 nacht uit te hebben gestaan wil Windows 7 helemaal niet meer opstarten.Weet een van jullie dat misschien?mvg,Pascal Nijhuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 81
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.