Gast kwt Geplaatst September 26, 2006 Delen Geplaatst September 26, 2006 Ik heb een serie gedownload en die speelt alleen af met realplayer en ik heb het op cd/dvd gebrand om te kunnen afspelen op mijn dvd speler maar dat lukt juist niet moet ik dit naar een ander format converteren? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bart Geplaatst September 26, 2006 Bijdragen: 305 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/30/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst September 26, 2006 hen je de juiste codecs in je bezit. anders kan je die gratis downloaden http://www.free-codecs.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 305
Gast kwt Geplaatst Oktober 2, 2006 Delen Geplaatst Oktober 2, 2006 Ik kan de afleveringen wel op mijn computer afspelen maar Mijn bedoeling is dat ik de realplayer videobestanden op een dvd ga branden en opmijn dvd speler wil laten afspelen. Want mijn dvd speler leest em niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Bartz0r^ Geplaatst Oktober 2, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 2, 2006 Heey, Ik weet misschien jou probleem wel. Jou dvd player kan waarschijnlijk geen realplayer films laten afspelen, kijk eens op de doos ofzo. Ik heb namelijk een dvd speler die alleen divx dvdtjes kan afspelen. Ik denk dat dit het probleem voor jou is, helaas is daar helemaal niks aan te doen... O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
Eagles Geplaatst Oktober 2, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 2, 2006 Dat is helaasoget helemaal waar! Je kunt je bestanden gewoon omzetten in een formaat dat je dvd speler wel herkent, of aan dvd speler kopen bij de aldi of kruidvat die spelen meestal alles af! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Gast kwt Geplaatst Oktober 3, 2006 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Hoe zou ik eventueel het formaat kunnen omzetten? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Bartz0r^ Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/01/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Heey, Dit gaat niet, je zult een andere dvd speler moeten kopen wil je die film kijken... Of natuurlijk in een ander formaat downloaden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
yihaa Geplaatst Oktober 3, 2006 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Oktober 3, 2006 Kijk eens op (www.doom9.nl)die hebben allerlei oplossingen/software voor dit soort dingen. kombamwah YIHAA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie