evids Geplaatst Oktober 17, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/13 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2013 Delen Geplaatst Oktober 17, 2013 Hallo , iemand ervaring met Kali Linux hier op het forum. ik heb nl een probleem om het geinstalleerd te krijgen op hard disk. Kali Linux x64 iso gedownl en op dvd gezet. boot van dvd en start optie graphical install. ik kan de installatie procedure zonder probleem doorlopen. dan volgt reboot. ik krijg grubloader - enter en systeem start op. ik krijg dan de message opstart meldingen en dan zou ik de login moeten krijgen en hier gaat het fout. na opstart krijg ik blackscreen en een dash in de linkerbovenhoek. het systeem blijft draaien maar ik krijg geen login scherm. ik heb dan een een andere optie geprobeerd dan de graphicall install. maar dat lukte ook niet. ik krijg geen error messages. kan iemand helpen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Farid. Geplaatst Oktober 17, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Oktober 17, 2013 Is het bij de Dash mogelijk om te typen? Zo ja, probeer 'startx' (zonder ' ') eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
evids Geplaatst Oktober 17, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/13 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 17, 2013 Is het bij de Dash mogelijk om te typen? Zo ja, probeer 'startx' (zonder ' ') eens neen , dat heb ik natuurlijk geprobeerd hoor. ik kan niks typen , geen muis nada noppes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast Kali Linux problemen Geplaatst Mei 6, 2017 Delen Geplaatst Mei 6, 2017 Ik heb een dringende vraag ik heb het met een USB boot gedaan maar mijn pc viel opeens uit en gaat helemaal noet meer aan wie weet waarom en wat nu omwas help me !!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Moderators William1 Geplaatst Mei 6, 2017 Bijdragen: 2641 Waardering: 607 Prestatiepunten: 2561 Dagen gewonnen: 38 Lid sinds: 08/22/16 Status: Offline Actief: Februari 8 Leeftijd: 43 Was actief op: Windows Moderators Delen Geplaatst Mei 6, 2017 Je USB stick werkt niet meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 607 2.6k 38
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.