jann Geplaatst September 26, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 26, 2006 als ik een iso gemaakt heb van san andreas en dan gebrand op een DVD+RW, dan kan ik san andreas wel installeren maar niet opstarten hij zegt dan dat ik geen originele cd heb. wat zou ik foutgedaan kunnen hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Gast Dusszz Geplaatst September 26, 2006 Delen Geplaatst September 26, 2006 nee je hebt niets fout gedaan je bent alleen nog vergeten een crack te plaatsen. Een crack is zeg maar een bestandje dat er voor zorgt dat je pc niet ziet dat je met een gekopierde cd speelt. De crack van San Andreas kun je downloaden op www.gamecopyworld.com en het gedownloade bestandje moet je vervolgens vervangen met het identiek genaamde bestandje in de installatiemap van San Andreas. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
jann Geplaatst September 27, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 27, 2006 Dat had ik al gedaan Maar het zou toch leuk zijn dat san andreas zo zou werken, zonder crack. Is daar geen oplossing voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Erwin. Geplaatst September 27, 2006 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 27, 2006 uh jah origineel kopen ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
jann Geplaatst September 28, 2006 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 28, 2006 ik heb de originele cd ik wil alleen een backup maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Gast Dusszz Geplaatst September 28, 2006 Delen Geplaatst September 28, 2006 tja, het spel is zo gemaakt, dat als je een backup dus een kopie maakt, hij het niet meer doet. Daarom zijn er cracks die hem dan wel laten werken, dus ik denk niet dat er een mogelijkheid is om een kopie zonder crack te spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie