evids Geplaatst Oktober 6, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/13 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2013 Delen Geplaatst Oktober 6, 2013 hallo , ik ben nieuw hier. Voor mijn mama ben ik opzoek naar het volgende boek "Javier Sierra - het geheime avondmaal". zelf heb ik hem nog niet gevonden, ook kan je via bol.com bv niet meer aangeraken. heeft iemand deze op epub ? Zelf lees ik graag tess gerritsen, dan brown en erotische thrillers zoals vijftig tinten , Sylvia day crossfire , Lucinda carrington ( tachtig dagen ....) deze heb ik op epub. indien iemand nog andere vergelijkbare boeken kan aanbevelen hoor ik het graag. hartelijk dank; Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Wous Geplaatst Oktober 6, 2013 Bijdragen: 3912 Waardering: 206 Prestatiepunten: 17 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 12/25/09 Status: Offline Actief: Augustus 10, 2020 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 6, 2013 Voor specifieke boek requests verwijs ik je door naar het topic Nederlandse epubs. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 206 3.9k 1
evids Geplaatst Oktober 6, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/06/13 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2013 Auteur Delen Geplaatst Oktober 6, 2013 (bewerkt) oke , heb ik gedaan, hoe kan ik hier verwijderen ? Oktober 6, 2013 bewerkt door evids Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie