bambi1515 Geplaatst September 27, 2013 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 27, 2013 Weet iemand dan waar ik die kan kopen of bestaat ie eigenlijk wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Farid. Geplaatst September 27, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 27, 2013 Ik snap de vraag niet helemaal?Wil je een extern toetsenbord op je laptop gebruiken?Wil je een laptop toetsenbord voor je pc gebruiken?Of...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
IfElse Geplaatst September 27, 2013 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2133 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Dinsdag om 15:06 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst September 27, 2013 Ik denk dat hij bedoeld dat hij een toetsenbord wilt met vergelijkbare toetsen zoals op een laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
bambi1515 Geplaatst September 27, 2013 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 27, 2013 Het is zoals DHRJ bedoelde. Ik wil een extern keyboard dat even lekker tikt als op een notebook keyboard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Erwin. Geplaatst September 27, 2013 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst September 27, 2013 Ik heb een flat x toetsenbord, deze toetsen liggen plat en typt hetzelfde als een laptop. Weet het merk even niet meer maar kun je vast via google vindenVerstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Rooo1o Geplaatst September 28, 2013 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 28, 2013 (bewerkt) Waarom zou je dat willen? Onderdelen in een notebook zijn in de eerste plaats gemaakt op compactheid, niet meteen comfort of dergelijke...-skip deze tekst als je gewoon de link naar een laptop-achtig toetsenbord wil-Maar goed, er zijn 3 soorten toetsenbord: rubber-dome (ook membraan genoemd), mechanisch en scissor-switch. Toetsenborden op notebooks/laptops zijn scissor-switch, omdat die toetsen het dunst zijn. Het voordeel voor notebooks/laptops spreekt voor zich. Een rubber-dome wordt dan weer het meest gebruikt als standalone toetsenbord omdat ze heel goedkoop te maken zijn. Scissor-switch is eigenlijk een variant van rubber-dome, maar heeft genoeg verschillen van de standaard rubber-dome om een volledig nieuwe naam te krijgen. Maar de techniek met het meeste comfort is sowieso het mechanische toetsenbord. Er zijn wat verschillen op wat voor switches een mechanisch toetsenbord kan hebben, denk maar aan 'buckler spring' (oude toetsenborden zoals het IBM Model M), Cherry MX blue/brown/black/red/green,...maar die zijn wel heel duur. Kortom, als je echt het meest comfortabele toetsenbord momenteel op de markt zoekt, dan kijk je best naar een toetsenbord met Cherry MX blue keyswitches. Razer blackwidow, Das keyboards, ze doen het allemaal evengoed. Je zal er echter wel wat voor moeten investeren.Notebook-achtig toetsenbord: http://www.abcbusine...oetsenbord.htmlEn hier heb je nog een draadloze optie: http://www.abcbusine...oetsenbord.htmlLet wel dat de eerste optie een PS/2-aansluiting heeft. De meeste computers hebben nog een PS/2 port in hun moederbord, sommigen (zoals het mijne) echter niet. Controleer nog even of er achteraan je computer een aansluiting zit zoals de paarse hier (niet de groene) en dan ben je good-to-go. September 28, 2013 bewerkt door Rooo1o 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
bambi1515 Geplaatst September 28, 2013 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 28, 2013 Wow, zoveel info over toetsenbord. Nog 1 vraagje: is deze toetsenbord goed? Mijn collega had dit model en hij toetste even lekker als bij notebook en zonder veel "klak klak" geluid die je krijgt bij het gebruik van een toetsenbord.http://gamepc.nl/game-accessoires/game-toetsenborden/razer-star-wars-the-old-republic-keyboard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Rooo1o Geplaatst September 28, 2013 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 28, 2013 Heb er zelf geen ervaring mee en ik kan nergens op Google zien welke keyswitches erin zitten, maar als jij het een fijn toetsenbord vindt, afgaand op eigen ervaring, dan is er nog weinig discussie toch? Neem 'm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Farid. Geplaatst September 28, 2013 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst September 28, 2013 (bewerkt) Wat een geld voor een toetsenbord :schok: hier vind je het toetsenbord maar dan zonder LCD/touchscreen/scherm/geval. Ook een stuk goedkoper September 28, 2013 bewerkt door Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
bambi1515 Geplaatst September 29, 2013 Bijdragen: 536 Waardering: 19 Prestatiepunten: 691 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 11/04/06 Status: Offline Actief: November 1 Was actief op: Windows Auteur Delen Geplaatst September 29, 2013 Wow, dat is inderdaad wat ik zoek. Het schermpje van de star wars model is inderdaad nutteloos voor me en kost extra geld. Dit model is beter en goedkoper. Dank je Farid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 19 536 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.