memickey Geplaatst September 24, 2006 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/24/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 24, 2006 Hoi Allemaal Heb Bittorent op de pc gezet de versie Azureus .Toen bij de div. gratis sites me aangemeld , leuke film gevonden , ok en Azureus ging loaden .Nu Dr. Doolitle 3 gedownload ( duurde 18 uur ) en nu kan ik de film niet branden . HELP.... Als ik het wil branden opent het file zich steeds en krijg ik de foutmelding : no comptible file found . Gebruikte Nero ( Express/rom / ) en Alcohol 120%. Wat doe ik verkeerd? Graag de uitleg in Duken taal ( Jip en Janneke taal ) : Alvast bedankt . Groetjes Mickey Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
Eagles Geplaatst September 24, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst September 24, 2006 is het een .avi filmbestand? waarschijnlijk mis je een codec, ik raad je aan om het programmatje Gspot te downloaden (staat op deze site duken downloads klikklik of je kunt het k-lite codecpack downloaden hierin zitten vrijwel alle codecs! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
jootje68 Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 ik brand mijn avi files altijd met nero 7 die herkent de files altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Eagles Geplaatst Oktober 8, 2006 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Oktober 8, 2006 heb je g-spot al geprobeert? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie