Siebrand Geplaatst September 4, 2013 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/06 Status: Offline Actief: Februari 12, 2015 Delen Geplaatst September 4, 2013 Hallo, Ik wil graag video ts bestanden omzetten naar 1 avi bestand. Heb het al geprobeerd met Format Factory maar dit wou niet lukken. Ik wil graag deze video ts bestanden omzetten, omdat mijn tv deze bestanden niet ondersteunt. Wie heeft een oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
los-cuentos Geplaatst September 4, 2013 Bijdragen: 1279 Waardering: 11 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/09 Status: Offline Actief: Mei 18, 2020 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst September 4, 2013 http://handbrake.fr/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 1.3k
Siebrand Geplaatst September 5, 2013 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/31/06 Status: Offline Actief: Februari 12, 2015 Auteur Delen Geplaatst September 5, 2013 http://handbrake.fr/ Is het hiermee om te zetten naar avi. Vind alleen maar MKV en mp4. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 5, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 5, 2013 Deze tool is de uitkomst, http://www.freemake.com/nl/ Gratis en heeft (bijna) alle opties. Spreekt voor zich! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
T H W I T Geplaatst September 5, 2013 Bijdragen: 913 Waardering: 193 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/23/11 Status: Offline Actief: December 11, 2023 Delen Geplaatst September 5, 2013 Freemake is DÉ tool. Ik geloof dat ik het al vaker heb gezegd hier, maar ik vind het ook echt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 193 913
sjako Geplaatst Oktober 4, 2013 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst Oktober 4, 2013 (bewerkt) Ik doe dit altijd heel simpel met dvd FAB. Dit programma is gewoon gratis te downloaden en werkt fantastisch.Gewoon DVD FAB openen, de VTS film inladen en dan als keuze "generic" . Fab zet het dan om in een keurige avi die je gewoon op een SD kaart of stick kan zetten of in je media player en op TV bekijkenSoms heb je met een avi afspelen op Tv een probleem om de juiste ondertitels in beeld te krijgen, bijmultisubs, en DVD FAB geft hier ook de mogelijkheid om die uit te vinken zodat alleen de film met NL subs wordt omgezet in avi. Oktober 4, 2013 bewerkt door sjako 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
argento Geplaatst Februari 13, 2018 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 61 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/18 Status: Offline Actief: Februari 14, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2018 ik zou graag mijn eigen films dvd op mijn smartphone of tablet willen zetten. nu heb ik reeds vele dingen er overgelezen ik had een film opgenomen met de vlc player maar wanneer ik een bestand of programma heb dat een video ts naar een mp4 overzet krijg ik het bestand is te groot? hoe moet het dan? twee volgens internet zou je eerst de itune moeten downloaden dan de vlc er opzetten dan de vlc op een van u apparaten en dan de film. maar nu het probleem moet je internet open op u apparaat voor dat bestand vlc er op te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 13, 2018 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 2 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 13, 2018 Je kunt een video_ts folder overzetten in Google drive. Daarna kan je hem afspelen in Google drive of je kunt hem overzetten via het aansluiten van je toestel op je computer en daarna kan je hem afspelen met vlc media speler voor android. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.videolan.vlc&hl=nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
argento Geplaatst Februari 13, 2018 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 61 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/18 Status: Offline Actief: Februari 14, 2022 Delen Geplaatst Februari 13, 2018 ik had een programma gedownload handbrake ik had de video naar een mp4 gebracht maar het was erg slecht beeld en ik denk dat het komt door de kopie beveileging. ik heb nu voorlopig want ik kan het maar tijdelijk gebruiken een programma any dvd ik heb er twee gedaan maar nu weet ik niet 1 hoe dat werkt en twee hoe je u films die u hebt gekopieerd nu kunt vinden. ik heb ook al gezien dat men itunes gebruikt om zo je film over te zetten maar zal dat dan ook geen veiligheid kopie op zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.