Gast NijNke Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 als ik bij mij op dat #.. druk dan opent hij een nieuw scherm en zegt de pagina kan niet worden weergegeven. maar hij opent mIRC niet. En dat is toch wel de bedoeling. De bot is wel groen en hij was net 5 min. geleden geupdated. Hoe krijg ik het dan toch voor elkaar om het bestand te laten openene in mIRC? Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juni 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juni 29, 2005 Heb je dat op diversen mIRC sites? misschien is deze (waar je nu op zit) gedeeltelijk down Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast NijNke Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 ik zit op www.ircspy.com en die andere sites snap ik helemaal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NijNke Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 maar nu snap ik het nOg niiet :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 Op Firefox werkt de link niet, je moet dan de nick van de bot handmatig typen, en het pakketnummer ook. Met oude versies van Internet Explorer kan het ook zijn dat het niet werkt, updaten is wel handig.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NijNke Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 alles op mijn pc is net geupdated en ik snpa niiet hOe mirc vanzelf moet openen want dat doet hij bij mij niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 als het dan nog neit werkt, open je mirc handmatig. dan typ je /s <de server> (zonder de \'<>\') en dan /join <de channel> (zonder de \'<>\') Voorbeeld: Dus stel, je wilt het onderstaand album downloaden: Dan start je mIRC en typ je vervolgens: /s irc.420-mafia.org [Dan gaat ie connecten] dan typ je: /join #mob-music [Dan ga je de channel binnen] Dan typ je: /ctcp [420]-11790 xdcc send #20 [Dan request je het album] Zo kan je handmatig downloaden zonder dat je de link nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NijNke Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 JAAAAAAAH hij doet het!!!!! eiindelijk dank je dank je dank je dank je wel.. Ik ben te gelukkiig:P JAHOOOOOOO Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Juni 29, 2005 Delen Geplaatst Juni 29, 2005 Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.