Pex Geplaatst Juli 17, 2013 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/13 Status: Offline Actief: Juli 18, 2013 Delen Geplaatst Juli 17, 2013 Hallo... Ik heb sinds gisteren een nieuwe PC, Acer Predator. http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/model/DT.SJNEH.008 Wil 'm zo opzetten... moet een hoop stuff overzetten. Wat zijn qua gameplay, grafisch, e.d de allerbeste first person shooters? Ik weet dat er binnenkort een hoop coole games uitkomen maar wat is op dit moment de allerbeste game, met multiplayer functie die ik kan kopen? Welke game is het kopen waard? Advies is zeer welkom, PeX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
AEW Geplaatst Juli 17, 2013 Bijdragen: 279 Waardering: 41 Prestatiepunten: 262 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/10 Status: Offline Actief: November 23, 2021 Delen Geplaatst Juli 17, 2013 Dat is net zoiets als, "Wat vind jij de mooiste meid van 't internet?" Iedereen vind wat anders... Alleen qua graphics kan je nog enige overeenkomst vinden denk ik.... Dus qua graphics moet je kijken voor een game als BF3 of nog liever Crysis 3 (of 2). Crysis staat altijd bekent als een grafisch indrukwekkende game... Maar als je een Acer Pred koopt neem ik aan dat je daar toch al wat van weet? Maar de gameplay is al helemaal een persoonlijk ding, een kwestie van smaak. (Verder neem ik dan dus aan dat je bedoeld wat het fijnst/leukst is om te spelen?) Call of Duty United Offensive is echt mijn favoriet! ( expansion pack van cod1 ) Als er echt een 'Allerbeste' was zou iedereen dat ook wel weten. Maar als het je puur om andermans mening gaat, de mijnus staan hierboven. Alstjeblieft voor deze waarschijnlijk enigzins nutteloze comment 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 41 279
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 18, 2013 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 18, 2013 Hoppa, wat een dikke PC. Maar tipje van mij, far cry 3!! Die draaien op jou PC en insane 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Pex Geplaatst Juli 18, 2013 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/17/13 Status: Offline Actief: Juli 18, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 18, 2013 Maar als je een Acer Pred koopt neem ik aan dat je daar toch al wat van weet? Call of Duty United Offensive is echt mijn favoriet! ( expansion pack van cod1 ) Ik hem 'm niet alleen gekocht omdat ik graag een game speel maar ook omdat ik me bezighoudt met grafische bewerking. Call of Duty; Ghosts lijkt me erg goed. Ik zal Far Cry 3 bestellen, bedankt Duke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Phairdy Geplaatst Juli 26, 2013 Bijdragen: 157 Waardering: 15 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/01/09 Status: Offline Actief: Maart 20 Leeftijd: 29 Was actief op: Android Delen Geplaatst Juli 26, 2013 ik zelf vond bioshock een erg goede game, zeker deel 1. echt een aanrader, als je van fallout houd en van shooters met een goed verhaalk zal je dat spel geweldig vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 15 157
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.