Spring naar bijdragen

help! wat doe ik niet goed?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  68

Hallo,

Ik ben sinds kort begonnen met de verkenning van de wondere wereld van downloaden en wel met bittorrent. :laugh:

Nu heb ik een game in de vorm van een .bin bestand gedownload en vervolgens (zoals hier verteld) alcohol 120 om het te kunnen openen. Ik heb daarna de setup van de game gedraaid.

Wanneer ik nu de game wil starten roept ie dat ik de CD rom moet plaatsen en dan de applicatie nogmaals moet starten. Tja, nu ben ik dus de helemaal de kluts kwijt..... :blink:

Hellup (en vergeef me ik ben blont) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2934
  • Prestatiepunten:  25054
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Mooi dat (bijna) alles is gelukt. Als je de CD verkent staat waarschijnlijk de crack of de crack van de game kan je downloaden op www.gamecopyworld.com . Dan moet je de crack .exe vervangen met de originele .exe

en spelen :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast kishan4uall

DukeN schreef:

Mooi dat (bijna) alles is gelukt. Als je de CD verkent staat waarschijnlijk de crack of de crack van de game kan je downloaden op www.gamecopyworld.com . Dan moet je de crack .exe vervangen met de originele .exe

en spelen :laugh:

Idd, meestal staan de crack/serial in de map met de naam van de releasegroep (bijvoorbeeld map RELOADED of HOODLUM, kan ook CRACK zijn.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

• Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...