Sellig007 Geplaatst Juli 2, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/13 Status: Offline Actief: Juli 7, 2013 Delen Geplaatst Juli 2, 2013 (bewerkt) Ik wou minecraft spelen (crack versie) maar als ik het opende en login drukte sloot het vanzelf af en kwam er een raar bestand in mijn map maar ok een vriend van mij zei dat ik mijn driver moest verwijderen en terug installeren maar ik heb hem verwijdert en mijn pc heeft zelf een geinstalleert en ik kan het niet meer updaten.heel mijn pc-scherm is uitvergroot en de pictogrammen op mijn bureaublad ook. help aub Juli 3, 2013 bewerkt door DukeNPDA Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Dit is een populair bericht. Rooo1o Geplaatst Juli 3, 2013 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Dit is een populair bericht. Delen Geplaatst Juli 3, 2013 ---Deze tutorial is niet precies hetzelfde op Windows 8, maar W8 heeft zo'n klein marktaandeel dat ik ervanuit ga dat je 7/Vista/XP hebt.---Je moet inderdaad je driver updaten. Ga naar start -> rechtermuisklik op Computer -> eigenschappen -> Windows Prestatie-index -> Details over prestaties en systeem weergeven en afdrukken.Kijk wat er staat bij Grafisch.Is het eerste woord "AMD" of "ATI", ga dan naar http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx en download de driver die jij nodig hebt. Welke heb jij nodig? Klik alleereerst op de eerste drop-down box. Klik op Desktop als je een bak met muis, toetsenbord en scherm hebt, druk op Notebook graphics als het om een laptop gaat. Ga terug naar "details over prestaties en systeem weergeven en adrukken" en kijk wat er staat na "grafisch". Als er bijvoorbeeld staat: AMD Radeon HD 5450, dan heb jij de AMD Radeon HD-driver nodig (we zitten al bij drop-down box 2). Ik betwijfel dat jij één van de andere drivers zou nodig hebben, want die zijn voor grafische kaarten die een sterk stuk terug in de tijd modern waren. Heel erg verouderd dus. Derde drop-down box is de productlijn. Stel, jij hebt een AMD Radeon HD 5450, dan klik je op Radeon HD 5xxx series. Stel je hebt een 3870, dan klik je op Radeon HD 3xxx series. Het is dus het eerste getal dat echt telt. Daarna moet je nog je besturingssysteem selecteren. Dit staat netjes bij Start - Rechtermuisknop op Computer - Eigenschappen. Ga na of je Vista, 7, of XP hebt. Daarna moet je nog weten of je een 32-bits - of 64-bits versie van Windows draait. Dit staat ook op dezelfde pagina. Als er staat "Windows 7 Home Premium, op x64-gebaseerde computer" dan draai jij Windows 7 x64. Selecteren dus. Je wordt geleid naar een andere pagina met een paar downloads. Je hebt de eerste download nodig, die ongeveer 300MB in grootte kan zijn. Download hem, klik op volgende, i agree weetikveelwat tot je computer zichzelf heropstart en je kan Minecraft opstarten.Is het eerste woord echter NVIDIA, dan is dit wat simpeler. Ga naar http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us en klik rechts in het midden op de knop grijze knop genaamd GRAPHICS DRIVERS. NVIDIA Smartscan zal zelf detecteren welke videokaart je hebt (je moet het wel eerst toestemming geven om te runnen) en de appropriete driver voor jou op je schoot werpen. Gewoon downloaden, installeren en klaar ermee.Is het eerste woord "Intel", dan wordt dit iets te ingewikkeld voor een tutorial. Voeg mijn emailadres toe, robinroos1@hotmail.com, en geef me je Teamviewer details. Ik help je dan persoonljik verder.Veel succes. 3 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Sellig007 Geplaatst Juli 5, 2013 Bijdragen: 6 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/28/13 Status: Offline Actief: Juli 7, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2013 dank u voor de hulp het heeft gewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 6
Rooo1o Geplaatst Juli 5, 2013 Bijdragen: 311 Waardering: 49 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/01/11 Status: Offline Actief: Mei 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 5, 2013 Goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 49 311
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie