Spring naar bijdragen

Despicable Me 2 – Torrent / Download / NZB

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  246
  • Waardering:   30
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

[table][th]

Despicable Me 2

[/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th]

[/table]
dd9ea__DESPICABLE-ME-22.jpg

Deze film is 26 juni 2013 uitgekomen
Animation/Comedy/Crime

Gru (Steve Carrell), het duivelse meesterbrein, is terug en heeft zijn leven gebeterd en drie kinderen geadopteerd. Samen met zijn assistent en de kinderen beleven zij een nieuw avontuur, waarbij de Minions weer voor de nodige problemen zorgen. Een paar Minions zijn aan het lanterfanten wanneer ze een geluid horen buiten. In eerste instantie blijkt het een kat te zijn die ze bang maakt, maar vervolgens worden ze ontvoerd door een mysterieuze kracht.

[table][th]Directe links naar een NZB, Torrent of download bestanden zijn hier niet te vinden op Duken.nl. Discussiëren, overleggen en Tips zijn toegestaan. Zie onze huisregels.[/th][th][/th]

[/table]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 30
  • 246
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...